  • Data: 2011-08-18 22:16:51
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 20:54:50 +0200, J.F. napisał(a):
    > Uzgadniac kazde wyprzedzanie z tirmanem przez CB ?
    O! To, to! I zdanie tirmana w kwestii wyprzedzania ma być ostateczne i
    niezaskarżalne!

    A może na ślepych tirmanów stosować sygnalizację akustyczną używaną na
    wodzie? ...Chociaż u nich to najczęściej raczej problem z głową a nie z
    oczami.

    No więc na wodzie jest tak:
    2 długie i 2 krótkie dźwięki - chcę wyprzedzić wzdłuż waszej lewej burty"
    1 krótki dźwięk - "zgadzam się, wyprzedzajcie wzdłuż mojej lewej burty"
    5 krótkich dźwięków - "Nie można mnie wyprzedzać"

    o! Jeszcze to jest dobre :D
    2 krótkie dźwięki - "nie zgadzam się, wyprzedzajcie wzdłuż mojej prawej
    burty"

    Niewtajemniczonym wyjaśnię że dźwięk długi to 4s a krótki 1s. :-)

    --
    Dzisiaj dziennikarstwo bardziej funkcjonuje na tej grupie, niż w tych
    rzekomych mediach. I nawet kiedy tutaj się bluzga i pisze po pijaku,