  • Data: 2011-08-19 19:57:35
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-08-2011 19:01, WildS pisze:
    > Jesli natomiast zamiast robic dobrze kobiecie, bede robił dobrze kazdej
    > osobówce, która nie ma tachografu i bede sie ciagnal max 80, zeby bron
    > boze innego tira nie wyprzedzic to np. dojade w ciagu 10h o 100 km
    > blizej. No wybaczcie osobówki, ale cycek jest wazniejszy od waszych
    > kilkunastu sekund.

    Spoko, ja też już się nauczyłem. Po dwóch takich akcjach na krótkim
    odcinku (jednemu może się zdarzyć zagapić nie?), wyprzedzam TIRa i
    delikatnie zwalniam do 40-50km/h - boję się jechać szybciej bo macanie
    cycków pasażerki mocno rozprasza, w sumie bezpieczniej będzie jak
    ciężarówka pojedzie wolniej, nie?

    Pozdrawiam
    Paweł