  • Data: 2011-08-18 15:30:34
    Temat: Re: Wrocław, Ślężna - kolejna ofiara ślepego TIRmana?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup
    >Juz pisałem. Ekonomia.
    >Zestaw waży +- 40 ton, a i 60 i 70 się zdarzają. Zwolnienie prędkości
    >nawet i te 10km/h, a potem rozbujanie go do zadanej prędkości, żre
    >cholernie dużo paliwa. Więc unikają tego na trasie jak tylko mogą.

    Z tym ze to jest wtedy jak hamujesz hamulcem a potem odzyskujesz
    predkosc.

    W momencie gdy spojrzysz w lusterka, stwierdzasz ze sytuacja nie
    sprzyja, to wystarczy te 2-3km/h zredukowac odpowiednio wczesniej,
    zeby nie musiec zajezdzac innym drogi lub hamulca uzywac.
    I podejrzewam ze bilans paliwa jest nawet na plus - tylko niestety
    srednia predkosc spada, a tam dzieci placza, zona narzeka itp.

    >Dla wyjaśnienia. Ja ich nie bronię, tylko ich rozumie. A od kiedy ich
    >rozumie, mam juz to w dupie. Zwolnię, a potem i tak daje swoje w
    >pedał. Szkoda nerwów.
    >Jak to sie mówi... Jak nie potrafisz tego zmienić, to musisz to
    >pokochać ;)

    Problem w tym ze oni to czasem robia naprawde niebezpiecznie, i to nie
    jest kwestia pokochania, tylko ryzyka wjechania pod tira lub
    zepchniecia na barierke.

    J.