eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWróblenRe: Wróblen
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!news.unit0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neos
    trada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Wróblen
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@l...net>
    <7199518683$20191231110711@squadack.com>
    <X...@l...net> <1...@m...org>
    <X...@l...net> <9txketsq3zvp$.dlg@myjk.org>
    <X...@l...net>
    <20200101160156.6235c3e8@mateusz>
    <5e0cc4b3$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e0cccee$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200101203537.597a22d3@mateusz>
    <5e0dce7f$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    From: collie <c...@v...pl>
    Date: Thu, 2 Jan 2020 12:41:03 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5e0dce7f$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5e0dd6cf$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.149.210
    X-Trace: 1577965263 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 83.7.149.210:49976
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2669279
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2.01.2020 o 12:05, Marcin N pisze:

    >> No i masa. Samochód miejski powinien być nie tylko mały, ale także
    >> lekki, by nie wymagać kosmicznej dawki paliwa przy każdym ruszaniu.
    >
    > O, to, to. W ramki i na ścianie powiesić zamiast Jezuska.

    Z podpisem: "Niech się święci KERS".

    "System KERS (Kinetic Energy Recovery System) jest montowany w Volvo na tylnej
    osi. Podczas hamowania koło zamachowe systemu jest napędzane. Silnik spalinowy
    napędzający przednią oś w czasie hamowania zostaje wyłączany. W czasie ruszania,
    lub później w czasie jazdy energia wirującego z prędkością 60 tys. obr./min. koła
    zamachowego zostaje przekazana na koła tylnej osi przez specjalną przekładnię.

    Z uwagi na to, że koło zamachowe jest uruchamiane w trakcie hamowania, a czas
    magazynowania energii (obracania się koła zamachowego) jest ograniczony, system
    KERS przynosi najlepsze efekty w czasie jazdy w mieście."


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: