  • 1. Data: 2011-11-04 10:47:26
    Temat: Wreszcie się doczekałem :-)
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    Witam :-)
    Od dziś na platformie 'n' TVNTurbo w jakości HD (Ponadto jeszcze TVN7 i
    TVNStyle). Zobaczymy jakie to HD będzie. Byle nie takie jak TVP1HD

    Pozdro

  • 2. Data: 2011-11-04 17:08:04
    Temat: Re: Wreszcie się doczekałem :-)
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-11-04 11:47, Clawfinger pisze:
    > Witam :-)
    > Od dziś na platformie 'n' TVNTurbo w jakości HD (Ponadto jeszcze TVN7 i
    > TVNStyle). Zobaczymy jakie to HD będzie. Byle nie takie jak TVP1HD

    zapytam jak laik - co jest nie tak z tvp1hd ? Bo na tvnturbo chyba
    ramówka się nie zmieni, a jakoś tvp1hd chyba jest ok ... ?

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 3. Data: 2011-11-05 16:23:55
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 04.11.2011 crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał/a:

    > zapytam jak laik - co jest nie tak z tvp1hd ? Bo na tvnturbo chyba
    > ramówka się nie zmieni, a jakoś tvp1hd chyba jest ok ... ?

    tvp1hd != tvphd - 'jedynka' jest hd TYLKO z nazwy, nawet większość tam
    to 4:3 a 16:9 letterbox - a nie anamorfik.