  • 1. Data: 2011-11-03 07:27:49
    Temat: problem z philips pvr z cyfry+
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Koledzy, posiadacze philips pvr z Cyfry+,
    czy ktoś mógłby sprawdzić czy po naciśnięciu przycisku "prog", wejściu do
    "program na 7 dni" i/lub(dla niektórych albo) "wyszukiwanie" i z dowolnego
    programu zaprogramować coś do nagrania, a następnie wyjść do normalnego
    oglądania programu tv. U mnie w tym momencie terminal całkowicie olewa sygnały z
    pilota i przyciski na obudowie, dioda mruga na pomarańczowo, ale nic się nie
    dzieje. Jedynym wyjściem jest wyjęcie wtyczki z gniazdka.
    Próbuję się dowiedzieć czy problem dotyczy tylko mojego egzemplarza, czy jest to
    problem z oprogramowaniem v. 114.
    Przy okazji: co znaczy wykrzyknik przy nagraniu w bibliotece nagrań. W
    instrukcji obsługi i w pomocy ekranowej taki symbol nie występuje.
    Irek

  • 2. Data: 2011-11-03 11:32:35
    Temat: Re: problem z philips pvr z cyfry+
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *irek* napisał(-a):

> [...]
    > dowiedzieć czy problem dotyczy tylko mojego egzemplarza,
    > czy jest to problem z oprogramowaniem v. 114.

    Problem dotyczy chyba Twojego egzemplarza. Sprawdzałem, i u mnie tego
    nie ma

    > Przy okazji: co znaczy wykrzyknik przy nagraniu w bibliotece nagrań. W
    > instrukcji obsługi i w pomocy ekranowej taki symbol nie występuje.

    A to natomiast już widziałem. W instrukcji tego nie ma, ale oznacza ni
    mniej, ni więcej jak tylko to że z nagraniem jest coś nie halo.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-11-03 12:51:17
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Big Jack <a...@b...zz> napisał(a):

    > Problem dotyczy chyba Twojego egzemplarza. Sprawdzałem, i u mnie tego
    > nie ma

    Nie tylko jego egzemplarz tak się zachowuje.
    U mnie od dawna po "pobieganiu" kursorami góra-dół i lewo-prawo po PROGRAMIE
    dekoder się czasem wieszał.
    W ostatniej wersji softu dzieje się to znacznie częściej.
    Jeśli w tym czasie nagrywał coś, to nagranie kończy się w momencie
    zawieszenia.

    Jeszcze jeden zasadniczy feler softu - jeśli w czasie nagrywania zdarzy się
    nawet króciutki zanik sygnału z satelity to nagranie jest przerywane.
    Wczoraj sroka usiadła sobie na dwie-trzy sekundy na konwerterze - nagranie
    skończyło się.
    Bez sensu takie działanie, dekoder powinien przynajmniej kilkuminutowe
    przerwy "przeczekać", wznowić nagranie po powrocie sygnału.
    Wolałbym "dziurę" niż całkowitą stratę zaprogramowanego filmu.
    Wmak

  • 4. Data: 2011-11-04 07:47:01
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-03 12:32, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    t.pl

    > A to natomiast już widziałem. W instrukcji tego nie ma, ale oznacza ni mniej, ni
    > więcej jak tylko to że z nagraniem jest coś nie halo.

    To by się zgadzało, bo nagranie przy którym miałem wykrzyknik trwało ok godziny
    (widziałem czerwoną diodę przez ten czas), a odtwarzacz pokazywał, że trwa 2 minuty.
    Dzięki za pomoc.
    Irek

  • 5. Data: 2011-11-04 07:52:19
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-03 13:51, Wmak pisze:

    > Nie tylko jego egzemplarz tak się zachowuje.
    > U mnie od dawna po "pobieganiu" kursorami góra-dół i lewo-prawo po PROGRAMIE
    > dekoder się czasem wieszał.
    > W ostatniej wersji softu dzieje się to znacznie częściej.

    W starym oprogramowaniu (czerwone), przez ponad rok mi PVR się nie zawiesił, a
    na nowych wersjach (zielonych) wielokrotnie musiałem wyjmować wtyczkę z gniazdka.

> [...]
    > przerwy "przeczekać", wznowić nagranie po powrocie sygnału.
    > Wolałbym "dziurę" niż całkowitą stratę zaprogramowanego filmu.

    A, to stąd miewam od czasu do czasu nagranie urwane przed końcem!
    Dzięki
    Irek

  • 6. Data: 2011-11-04 09:50:57
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    irek <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A, to stąd miewam od czasu do czasu nagranie urwane przed końcem!
    > Dzięki
    > Irek

    Jeśli przed samym końcem, to może audycja była opóźniona a dekoder wyłączył w
    czasie zgodnym z EPG.

    Wczoraj mój dekoder jeszcze dwa razy się powiesił, tym razem już po kilku
    kliknięciach na guziki pilota.
    W czasie nagrania serialu dla żony zauważyłem brak reakcji na pilota,
    wyłączyłem zasilanie i po restarcie "z ręki" puściłem nagranie serialu.
    Na moment wyskoczył komunikat, że dekoder nie ma informacji z EPG (jakoś tak,
    znikł natychmiast) i tym razem nagranie trwało bardzo długo, zamiast ok 20
    minut, aż ręcznie wyłączyłem.

    Coraz więcej wrednych leniwych krasnoludków gnieździ się w sprzęcie.
    Nie chce im się wykonywać jednocześnie kilku czynności...

  • 7. Data: 2011-11-04 17:45:06
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    >W starym oprogramowaniu (czerwone), przez ponad rok mi PVR się nie
    >zawiesił, a na nowych wersjach (zielonych) wielokrotnie musiałem wyjmować

    Wystarczy dłużej przytrzymać przycisk power na panelu dekodera.

  • 8. Data: 2011-11-07 07:34:42
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-04 18:45, Kris pisze:

    > Wystarczy dłużej przytrzymać przycisk power na panelu dekodera.

    Dzięki, nie wiedziałem o tym.
    Wymieniłem terminal na drugi i mam nadzieję, że nie będę musiał skorzystać.
    Irek

  • 9. Data: 2011-11-23 10:39:33
    Od: Andrzej <a...@g...com>

    Ja mam identycznie.
    Wymienili Ci dekoder z tego powodu?

  • 10. Data: 2011-11-23 11:26:25
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 11:39, Andrzej pisze:
    > Ja mam identycznie.
    > Wymienili Ci dekoder z tego powodu?
    Nie tylko z tego powodu, miałem też niepełne nagrania z wykrzyknikami, resety
    podczas łażenia po rożnych opcjach dekodera.
    Irek