  • 1. Data: 2011-11-02 19:50:47
    Temat: POWSTANIE JEDNA PLATFORMA CYFROWA C+n
    Od: "Achaj" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO>

    http://www.tvn24.pl/0,1722825,0,5,iti-i-canal-ujawni
    aja-szczegoly-strategicznego-partnerstwa,wiadomosc.h
    tml

    polaczcie sie z Polsatem i bedzie C+ P n (cepeen= CPN);-)

  • 2. Data: 2011-11-03 08:02:37
    Temat: Re: POWSTANIE JEDNA PLATFORMA CYFROWA C+n
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Achaj" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości
    > http://www.tvn24.pl/0,1722825,0,5,iti-i-canal-ujawni
    aja-szczegoly-strategicznego-partnerstwa,wiadomosc.h
    tml

    > polaczcie sie z Polsatem i bedzie C+ P n (cepeen= CPN);-)

    Superancko, jeszcze wiecej francuskiego szajsu bedziemy ogladac.

  • 3. Data: 2011-11-03 13:09:10
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    tml

    > polaczcie sie z Polsatem i bedzie C+ P n (cepeen= CPN);-)

    Logicznym następstwem powinno być mocne obniżenie cen, ale nie róbcie sobie
    nadziei, pójda w górę.
    Ciekawe jest że od 2007 roku inflacja wyniosła około 15% a te i huj og hast
    podniosły sobie ceny o 40%.

    Marek

  • 4. Data: 2011-11-03 16:13:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Achaj" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO> napisał w wiadomości
    aja-szczegoly-strategicznego-partnerstwa,wiadomosc.h
    tml

    > Logicznym następstwem powinno być mocne obniżenie cen

    Wg jakiej logiki?

  • 5. Data: 2011-11-03 17:53:51
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ciekawe jest że od 2007 roku inflacja wyniosła około 15% a
    > te i huj og hast podniosły sobie ceny o 40%.

    A skąd optymistyczne założenie że wzrost ceny ma wynikać
    tylko z inflacji?

  • 6. Data: 2011-11-03 19:57:34
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > http://www.tvn24.pl/0,1722825,0,5,iti-i-canal-ujawni
    aja-szczegoly-strategicznego-partnerstwa,wiadomosc.h
    tml

    > polaczcie sie z Polsatem i bedzie C+ P n (cepeen= CPN);-)

    Mi sie wydaje, ze takie cos podpada pomalu pod monopol i co za tym idzie
    UOKIK.

    Fantom

  • 7. Data: 2011-11-03 20:44:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    aja-szczegoly-strategicznego-partnerstwa,wiadomosc.h
    tml

    > Mi sie wydaje, ze takie cos podpada pomalu pod monopol i co za tym idzie
    > UOKIK.

    Dla tego jest tylko partnerstwo.

  • 8. Data: 2011-11-04 08:05:52
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-03 20:57, Fantom pisze:
    aja-szczegoly-strategicznego-partnerstwa,wiadomosc.h
    tml

    > Mi sie wydaje, ze takie cos podpada pomalu pod monopol i co za tym idzie UOKIK.
    >
    > Fantom
    Nie sądzę, nawet po połączeniu C+ i N Cyfrowy Polsat miałby większość rynku.
    Jego przewaga też nie będzie na tyle duża by UOKiK miał się wtrącać.
    Irek

  • 9. Data: 2011-11-04 17:49:42
    Od: a...@p...pl

    witam,

    konsolidacja firm ma przyniesc obnizenie kosztow, wiec maksymalizacje
    zyskow dla wlascicieli a nie oszczednosci dla abonentow. Ubedzie jedna
    platforma, to ubedzie dla C+ jeden konkurent, wiec bedzie sobie mozna
    wiecej poczyniac (byc pewnym, ze podskakujacy abonent nie pojdzie do
    innych - no bo co pojdzie do Cyfrowego Polsatu)?

    Napewno bedzie im latwiej walczyc z Cyfrowym Polsatem. Czas pokaze co
    z tego wyjdzie.

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2011-11-04 20:44:12
    Od: z <z...@g...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > innych - no bo co pojdzie do Cyfrowego Polsatu)?
    >
    > Napewno bedzie im latwiej walczyc z Cyfrowym Polsatem. Czas pokaze co

    Mam nadzieję, że jednak nie.
    Naziemna cyfrowa + coraz szybsze łącza internetowe takiego "Kowalskiego"
    jak ja skłaniają do rezygnacji nawet z TNK.
    Będą kusić HD ale to za mało.
    A tak wogóle to telewizja kłamie i puszcza stanowczo za dużo reklam.
    Miarka się powoli przebiera. Mam tylko nadzieję, że "elyty" nie wymyślą
    jakiegoś kagańca na sieć pod jakimś durnym pretekstem typu "walka z
    ociepleniem klimatu :-)