  • 1. Data: 2011-11-03 21:22:44
    Temat: Polecany konwerter twin
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Mam konwerter twin, ktory chyba wyzional ducha, taki jak na obrazku:
    http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/18/97/71/
    42/1897714241

    Jaki inny konwerter twin mozecie polecic? Moze sa znacznie lepsze,
    trwalsze zmniejszymi szumami. Konwerter bedzie dzialal z dekoderem n
    (poki jeszcze jest).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-11-03 21:30:05
    Temat: Re: Polecany konwerter twin
    Od: yanton <y...@i...pl>

    Inverto BLACK Premium

  • 3. Data: 2011-11-04 21:06:45
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2011-11-03 22:30, yanton pisze:
    > Inverto BLACK Premium

    Dzieki za sugestie.

    A czy ktos wie i moglby napisac czym sie rozni od wersji RED? Bo z
    parametrow to nie widac roznic a kosztuje ok. 2,5 razy wiecej.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2011-11-05 17:31:31
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-11-04 22:06, Marcin pisze:
    > Witam

    > Dzieki za sugestie.
    >
    > A czy ktos wie i moglby napisac czym sie rozni od wersji RED? Bo z
    > parametrow to nie widac roznic a kosztuje ok. 2,5 razy wiecej.

    Tym, że nie będziesz się za dwa lata pytał jaki kupić twin bo Ci wysiadł :)

  • 5. Data: 2011-11-08 18:05:29
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2011-11-05 18:31, Padre pisze:

    > Tym, że nie będziesz się za dwa lata pytał jaki kupić twin bo Ci wysiadł :)

    Zakupilem Inverto Black Ultra Twin. Jak na razie dziala dobrze. Jako
    ciekawostke moge napisac, ze poprzedni konwerter nalezalo obrocic o
    kilka stopni by jakosc obrazu byla lepsza (mniejsza wartosc BER). Tak
    tez pisali w instrukcji instalacji anteny na stronie enki i tak
    widzialem zainstalowany u innych. A w Inverto dekoder enki pokazuje BER
    = 0 tylko gdy konwerter nie jest wcale obrocony. Moze jest odpowiednio
    odwrocony w srodku?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2011-11-08 21:49:51
    Temat: Odp: Polecany konwerter twin
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl>

    A może nie przekrzywiony fabrycznie?
    ;-)

    Pozdrawiam,
    M.

  • 7. Data: 2011-11-09 05:53:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-11-08 19:05, Marcin pisze:
    > widzialem zainstalowany u innych. A w Inverto dekoder enki pokazuje BER
    > = 0 tylko gdy konwerter nie jest wcale obrocony. Moze jest odpowiednio
    > odwrocony w srodku?

    w środku prosto, ale obudowa wygięta co sprawia złudzenie
    optyczne, że jest prosto ;-)