  • 1. Data: 2011-11-04 12:05:03
    Temat: DVB-S czy DVB-S2 ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Z jaka glowica musze kupic tuner tv sat, do odbioru c+ lub n ?
    DVB-S czy DVB-S2 ?

    Szukam jaiegos kombajna z DVB-T od razu i nie wiem jaka musi byc druga
    glowica do niego.

    Fantom

  • 2. Data: 2011-11-04 12:09:02
    Temat: Re: DVB-S czy DVB-S2 ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-11-04 13:05, Fantom pisze:
    > Z jaka glowica musze kupic tuner tv sat, do odbioru c+ lub n ?
    > DVB-S czy DVB-S2 ?
    >
    > Szukam jaiegos kombajna z DVB-T od razu i nie wiem jaka musi byc druga
    > glowica do niego.

    dvb-s2

  • 3. Data: 2011-11-04 17:21:23
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 04 Nov 2011 13:09:02 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

> [...]

    a jaka oferta N ciebie interesuje? Jak z abonamentem to tuner tylko od
    nich w ramach oplaty abonamentowej.

    jak TNK SD - to dvb-s
    jak TNK HD - to dvb-s2 (od nich tuner lub modul z karta)
    jak n na karte (jak wyzej TNK HD)

    tunery combo: np. Ferguson Ariva 220 (satelita + naziemna i da sie
    wlozyc modul z karta).

    --
    ThinkXtra