    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Date: Sun, 27 Mar 2016 20:34:16 -0500

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nd9doa$l1l$1@dont-email.me...

    > po czy wypuścił duży ekran i wszyscy Ci od znaczków pocztowych się na
    > niego rzucili bo naraz okazał się im potrzebny. Poza tymi, których nie
    > stać oczywiście

    Jak pewnie zauważyłeś, nie wszyscy się rzucili na te 5-calówki.
    Faktem jest, że część się zachłysnęła dużymi ekranami ale inna
    część postanowiła przeczekać i poobserwować czy coś poza
    dachówkami będzie dostępne na rynku z procesorami z flagowcow.
    I na tą część poluje Apple ofertą typu iPhone SE: mały z mocnym CPU
    i dużą pamięcią, a więc flagowiec w małym formacie.
    I naprawdę nikomu nie przeszkodzi w zakupie to, że jakiś masti
    nazwie to "znaczkiem pocztowym".