  • Data: 2016-03-24 18:20:19
    Temat: Re: Wreszcie nowy iPhone z małym ekranem...
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-24 17:52, Pszemol wrote:

    > No nie uzyles, ale insynuowales ze 16G pamieci masowej to za malo w
    > przypadku urzadzenia oferujacego nagrywanie filmow 4K i zrobiles to
    > powtarzajac jak maupka za applehejterem, bo sam nie wiesz ile minuta
    > takiego filmu zajmuje...
    >
    > Ale powiem Ci, minuta filmu na iPhone zajmie:
    >
    > 60MB dla filmu 720p@30fps (silna kompresja)
    >
    > 130MB dla filmu 1080p@30fps (domyślna kompresja)
    >
    > 200MB dla filmu 1080p@30fps (smoother)
    >
    > 375MB dla filmu 4K @ 30fps.
    >
    > Nie ma co demonizowac 4K i ulegać histerii podżeganej przez applehejterów.

    Ladnie to brzmi prawda? Tylko ta prawda jest nieco inna:
    do dyspozycji dostaniesz zapewne cos ok 12GB (bo tylko dla mnie jest to
    dziwne, ze 16=12 ale trudno). Skoro dostajesz opcje krecenia 4K to nie
    widze powodu, zeby z niej nie korzystac.
    CALA PAMIEC, ktora Ci pozostanie to 32 MINUTY FILMU 4K.
    Ale fajnie byloby tez robic zdjecia, nieprawdaz? Kazde po 8MB?
    Panoramy takze sa zachwalane przez Apple, moga miec nawet po 63MP.
    Dodaj do tego nawigacje wybranych, najpotrzebniejszych panstw.
    Lubisz filmy na komorce?
    "iTunes movies can be 1 to 3 GB in size for standard definition. If you
    prefer watching HD, they can easily eat up 3 to 6 GB of storage."
    Tu wiecej jak fajnie miec w telefonie 16/12GB:
    http://www.imore.com/what-iphone-storage-size-should
    -you-get
    Pszemol, jestes minimalista, ba - zadowolonym minimalista. Cen i szanuj
    to nastawienie, jest rzadkoscia w naszych czasach.