  • Data: 2009-04-09 00:06:14
    Temat: Re: Wreszcie ciekawa propozycja dla posiadaczy u4/3
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dominik" napisał

    > Dla mnie ważne, żeby była stabilizowana matryca i porządny evf. Wtedy
    > owszem do szkiełek dalmierzowych jest oczywisty bonus :)
    > Póki co G1 jest mocno "takie sobie" w tym względzie. Ani nie okazał się
    > mały, ani szczególnie fajny :)

    W tej chwili to on jest nieszczególnie fajny ze względu na kompletny brak
    obiektywów.
    Przez to trudno powiedzieć coś na temat matrycy.
    Zupełnie niefajny jest przez lag, który bardziej przypomina kompakty niż
    lustrzanki : (

    Co do gabarytów to nie jest tak mały jak większość miała nadzieję ; )
    Ale na dzień dzisiejszy i tak jest to jedyna rzecz z porządnym wizjerem,
    wielkości kompaktu i o jakości lustrzanki.

    Czyli i tak jest nieźle ; )

    > Jak już będzie trzech graczy na rynku to będzie może fajniej :)

    Pewnie, monopol zawsze szkodzi ogółowi.

    adam