    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wreszcie ciekawa propozycja dla posiadaczy u4/3
    Date: Wed, 08 Apr 2009 21:17:00 +0200

    Paweł W. pisze:
    > Tak to można w sumie o każdym starszym obiektywie podpinanym pod
    > cyfrówkę, szczególnie APS-C lub 4/3 :P

    To gdzie to "wow"?
    Jak dla mnie kolejna przejściówka, a porządnego aparatu m4/3 dalej nie
    ma (porządnego==małego). Jak zrobią duperelka jak ten olkowy, dodadzą
    stabilizację sensora, tryb filmów HD itd.. to może będzie to ciekawa
    propozycja. Zdecydowanie warto poczekać na samsunga.
    Narazie G1 IMHO nie zachwyca, GH1 podobnie, ale temat jest rozwojowy z
    całą pewnością :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \