  • 21. Data: 2013-10-12 21:00:41
    Temat: Re: Wraca propozycje powiązania mandatów z zarobkami.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Są kraje gdzie demokracja jest dłużej niż a Polsce. I tam taki system
    > został zaakceptowany przez społeczeństwo. I nie są to państwa gdzie
    > demokracja jest tylko w nazwie ustroju, na dodatek są to państwa dużo
    > bogatsze niż Polska.

    Ja jestem za ale pojawia sie kilka problemów.
    A najwazniejszy to nasze sądownictwo. Jak usłyszałem ze Stokłosa dostał
    800.000 tysiecy kary to przestąłem wierzyc, ze sad jest w stanie ukarac
    finansowo kogos kto jest odpowiednio ustawiony.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 22. Data: 2013-10-12 21:06:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2013 18:11:11 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > Sam sobie przeczysz. Nie są równi wobec prawa, skoro za jazdę
    > 61/50 jeden miałby zapłacić 50, a drugi 5000 zł mandatu.

    Ale jak zapis brzmi "1% swoich zarobkow" to sa rowni czy nie sa ?

    Albo 10h prac spolecznych.

    J.

  • 23. Data: 2013-10-12 21:08:11
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > PS2: PS piszemy bez kropek

    Odezwał się analfabeta, który nie potrafi rozpocząć zdania wielką literą,
    a w sygnaturce, od lat, niepoprawnie stosuje interpunkcję.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 24. Data: 2013-10-12 21:15:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Oct 2013 19:08:11 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Odezwał się analfabeta, który nie potrafi rozpocząć zdania wielką
    > literą, a w sygnaturce, od lat, niepoprawnie stosuje interpunkcję.

    odezwał się troll, który nie ma do powiedzenia nic na temat

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2013-10-12 21:16:33
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Na bystrzaków co powiedzą że 8 lat temu zarobili dużo kasy i dlatego ich
    > stać mają haka.
    "Zarobiłem 8 lat temu na usługach seksualnych" I niech sprawdzają do woli :)
    WOJO

  • 26. Data: 2013-10-12 21:20:17
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ... na dodatek są to państwa dużo bogatsze niż Polska.
    I właśnie dlatego tam takie uwarunkowania prawne są akceptowane.
    WOJO

  • 27. Data: 2013-10-12 21:28:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Oct 2013 21:16:33 +0200 osobnik zwany WOJO napisał:

    > "Zarobiłem 8 lat temu na usługach seksualnych" I niech sprawdzają do
    > woli :) WOJO

    "proszę pokazać listę klientów" :)

  • 28. Data: 2013-10-12 21:45:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2013 19:28:41 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > "proszę pokazać listę klientów" :)

    "nie pytalem, a na ch* nie mieli napisane" :-)

    J.

  • 29. Data: 2013-10-12 21:48:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Oct 2013 21:45:02 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > "nie pytalem, a na ch* nie mieli napisane" :-)

    "to proszę zapłacić podatek" :)

  • 30. Data: 2013-10-12 21:57:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2013 19:48:14 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > "to proszę zapłacić podatek" :)

    "prosic mogliscie 3 lata temu" :-)

    J.