  • Data: 2017-09-06 14:42:17
    Temat: Re: Wpływ ciśnienia na indukcyjność
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.1379002115215778741@news.neostrada.pl
    > Netscape do ver 3.0 Cyba jeszcze miał klienta wbudowanego, teraz jakąś
    > przeglądarka www ma?

    Stara Opera ma, ale jak próbuję, to mi się nie łaczy, czasem stos mi klęka,
    jak system przewala za dużo zasobów. Nowsze przegladarki automatycznie
    wrzucają to do wyszukiwarki. Może mieć IE8, ale nie sprawdzę teraz, nie
    łączy się. Wiem, że na starej Operze kiedyś przeglądałem.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.