  • Data: 2017-09-05 22:37:31
    Temat: Re: Wpływ ciśnienia na indukcyjność
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnoqr8a8.prk.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Były chyba jakieś wynalazki, które robiły sieć komputerową korzystającą
    > ze złącz MIDI.

    Nie każdy wie, że od Windows 2000 (ustawienie trudniejsze), przez XP
    (ustawienie łatwiejsze(1)), nie wiem, jak w nowszych Szklarniach, w systemie
    zaszyte jest, działanie netu przez port LPT, bo RS to każdy umie, nawet NT4.
    Łączyłem dwa W2k kablem LPT (ten sam, co łączy dwa Windows/Total
    Commander-y, połączenie między nimi jest, wg instrukcji, realizowane
    protokołem podobnym do FTP), to jest kabel 4-bitowy, i z jednego kompa
    udostępniałem net drugiemu. Może równolegle pracować udostępnianie netu
    przez port LPT i dwa TC komunikować sie ze sobą, jedno drugiemu nie
    przeszkadza. Należy tylko pamiętać, że takie połączenie jest bardzo powolne,
    do ok. 500-1000 kbps.

    (1) z W2k może być trudno prawidłowo zestawić połączenie, kłopot jest z jego
    mostkowaniem. Jednak, jak się skorzysta z programu, który to wymusza (może
    to być łatwiejsze, niż dopięcie parametrów wywołania), to i tak TCP/IP
    realizuje system.
    Z XP jest to dużo łatwiej, zarówno do W2k, jak i drugiego XP, w zasadzie
    wystarczy parę ptaszków przy opcjach, spiąć kablem... Nie pamiętam tylko,
    jak z mostkowaniem, bo robiłem to ostatni raz ponad 10 lat temu... A dziś
    umiem z siecią znacznie więcej... Może kiedyś dla ciekawości i z sentymentu
    wygrzebię trochę staroci i postaram się spiąć maszyny, jak starocie? :) Na
    NT4 przez LPT tylko dwa TC, net nie poleci.

    PS. Zgadnijcie, czego właśnie słucham w Open FM, w stacji Classic Hits... :)
    ? Powiem, że klasyki, no, właśnie dopiero co gadaliśmy, przez wielu fanów,
    grupa jest uważana (zwłaszcza w tym utworze) za klasyka tego... No, wiecie
    :)) Kto zgadnie, jaka grupa, jaki utwór i o co chodzi? :))) PS2 Podpowiedź -
    Omega w Perłowowłosej też tym gra, także Dire Straits rozpoczyna tym Walk of
    life :) PS3 Mam gdzieś wersję stereo tego utworu który "każę" zgadywać,
    którego nikt takim nie znajdzie, jak nie wie, czego szukać... Podpowiem, a
    może utrudnię - w nazwie pliku jest ciąg "[previously] unreleased stereo
    version" i słychać, jak chodzą trąbki Leslie co robi wrażenie, choć to tylko
    zwykłe stereo... kto nie zgadnie ten zgniłe jajo! (pamiętacie tę zabawę z
    lat wszesnoszkolnych?) :D PS4 No, zgadywanka może retoryczna, ale tak się
    miło zrobiło po wyczerpującej pracy, jak usłyszałem ten utwór i chciałem się
    tym "miło" podzielić z Wami :)
    No dobra, zgadliście... https://www.youtube.com/watch?v=Ufah4O7BQ4M :))
    Rzadkie - https://www.youtube.com/watch?v=WG_FPLjXIfA z jakiegoś koncertu w
    '69, karaoke, można z nimi śpiewać! Oczywiście, pełen normalny utwór, na
    ekranie tekst.
    Teledysk stereo (nie mam siły rozkminiać - zmęczony-m po 12 godzinach
    pracy - czy to to samo, co pierwszy kawałek)
    https://www.youtube.com/watch?v=qE2mP17Pk6g
    Bootleg (nie lubię bootlegów, ale myślę, że należy podzielić się
    znaleziskiem) z jakiegoś koncertu...
    https://www.youtube.com/watch?v=PYBqv3NIqho

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,