  • 1. Data: 2010-01-10 00:54:17
    Temat: Wpadnięcie w poślizg a mandat
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Czy za wpadnięcie w poślizg Policja może nałożyć mandat karny?
    Zakładam sytuację, gdzie kierujący wpadł w poślizg a potem z niego wyjechał
    (wypadł) bez uderzania o cokolwiek, po prostu przez pewien czas auto
    uczestniczyło w ruchu drogowym jadąc bokiem

  • 2. Data: 2010-01-10 01:11:41
    Temat: Re: Wpadnięcie w poślizg a mandat
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Jan 2010 00:54:17 +0100, osobnik zwany Arbiter
    wystukał:

    > Czy za wpadniecie w po?lizg Policja mo?e na?o?yae mandat karny? Zak?adam
    > sytuacje, gdzie kieruj?cy wpad? w po?lizg a potem z niego wyjecha?
    > (wypad?) bez uderzania o cokolwiek, po prostu przez pewien czas auto
    > uczestniczy?o w ruchu drogowym jad?c bokiem

    teoretycznie jeśli uzna, że był przypadkowy to za "stwarzanie zagrożenia
    w ruchu drogowym przez niedostosowanie prędkości do warunków jazdy", a
    jak specjalny to tylko za "stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym" :)

    ale to muszą być złośliwi.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-01-10 01:24:04
    Temat: Re: Wpadniecie w po?lizg a mandat
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > jak specjalny to tylko za "stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym" :)

    Wpisałem w google frazę i:
    "- spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym - kwota mandatu
    karnego przypisana za naruszenie stanowiące przyczynę zagrożenia powiększona
    o 200 zł, jednak nie więcej niż 500 zł"

    czyli max 500PLN

  • 4. Data: 2010-01-10 01:42:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Jan 2010 01:24:04 +0100, Arbiter wrote:

> [...]
    >karnego przypisana za naruszenie stanowiące przyczynę zagrożenia powiększona

    Za sam poslig to chyba jednak zero :-)

    A nie pisalo gdzies tam ze "spowodowanie zagrożenia ..." oznacza
    kolizje ? bo to chyba jaks tak sie tlumaczy ?

    J.

  • 5. Data: 2010-01-10 02:54:45
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > (wypadł) bez uderzania o cokolwiek, po prostu przez pewien czas auto
    > uczestniczyło w ruchu drogowym jadąc bokiem

    Jak już jesteśmy w temacie wyczynów i konsekwencji,
    komuś się udało przednonapędowcem "wpaść w poślizg" i zrobić
    kilka kółek dookoła ronda, mając tył w poślizgu ?

    pozdrawiam!

  • 6. Data: 2010-01-10 06:27:31
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Arbiter pisze:
> [...]
    > (wypadł) bez uderzania o cokolwiek, po prostu przez pewien czas auto
    > uczestniczyło w ruchu drogowym jadąc bokiem

    Policjant: co to k*wa było ? ? ?
    D_K : zarzuciło mnie...
    Policjant: 3 razy ? ? ?

    po 5ciu minutach..
    Policjant: ładnie poszedłeś...
    D_K:

  • 7. Data: 2010-01-10 09:22:18
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Michał wrote:

    > Jak już jesteśmy w temacie wyczynów i konsekwencji,
    > komuś się udało przednonapędowcem "wpaść w poślizg" i zrobić
    > kilka kółek dookoła ronda, mając tył w poślizgu ?

    Tak, mi się udało, ale na asfalcie, na sniegu nie próbowałem.

    --
    Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
    PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

  • 8. Data: 2010-01-10 09:29:02
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-01-10 00:54, Arbiter pisze:
> [...]
    > (wypadł) bez uderzania o cokolwiek, po prostu przez pewien czas auto
    > uczestniczyło w ruchu drogowym jadąc bokiem

    Wszystko zalezy czy spowodowalbys takim poslizgiem zagrozenie na drodze.
    Nie chodzi czy ktos w Ciebie uderzyl, ale np. czy ktos musial zahamowac,
    nagle zmienic pas aby w Ciebie nie uderzyc.

    Jesli tanczylbys na drodze nikomu nie wadzac (doslownie bylbys sam na
    drodze no i jeszcze ow policjanci) to mysle, ze nie mieli by podstaw do
    ukarania.

    gogi

  • 9. Data: 2010-01-10 10:31:46
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > A nie pisalo gdzies tam ze "spowodowanie zagrożenia ..." oznacza
    > kolizje ? bo to chyba jaks tak sie tlumaczy ?

    Kiedyś słyszałem tłumaczenia pana policjanta, iż np. palenie gumy i
    ruszanie z piskiem też można podciągnąć pod "stwarzanie zagrożenia", bo
    koła tracą przyczepność do nawierzchni :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 10. Data: 2010-01-10 10:56:47
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyjechał (wypadł) bez uderzania o cokolwiek, po prostu przez pewien
    > czas auto uczestniczyło w ruchu drogowym jadąc bokiem

    Dostales mandacik za drift po sniegu ? :)

    Picasso