  • 1. Data: 2010-01-08 15:32:00
    Temat: Ile zarabia kierowca szambiary
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Pytam jak najbardziej poważnie...
    I czy musi miec dopuszczenie do jazdy na tachografie?

  • 2. Data: 2010-01-10 13:38:38
    Temat: Re: Ile zarabia kierowca szambiary
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 8 Sty, 15:32, Jacek <m...@s...pl> wrote:
    > Pytam jak najbardziej poważnie...
    > I czy musi miec dopuszczenie do jazdy na tachografie?

    róznie. jeden którego znam, to jakos chyba niezle inny musiał
    sparzedac chate za długi i wyprowadzic sie na wieś :)

    zalezy jakie masz układy kolego...???

  • 3. Data: 2010-01-10 23:04:25
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Pytam jak najbardziej poważnie...

    Stara szambiarka na Jelczu, ~9 m3,
    to ~120 PLN, bez faktury.
    Odejmij opłatę na oczyszczalni i będziesz miał
    jakies pojęcie.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-01-12 11:42:20
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    J_K_K pisze:
> [...]
    >
    > Stara szambiarka na Jelczu, ~9 m3,
    > to ~120 PLN, bez faktury.
    > Odejmij opłatę na oczyszczalni i będziesz miał

    Chodzi mi o ile kierowca jezdzacy na szambiarce zarabia, a nie ile z
    biznesu wlasciciel wyciaga.

  • 5. Data: 2010-01-12 17:29:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Chodzi mi o ile kierowca jezdzacy na szambiarce zarabia, a nie ile z
    > biznesu wlasciciel wyciaga.

    Zwłaszcza że ode mnie biorą połowę tej w/w kwoty (fakt że oczyszczalnia
    mała, więc coś jeszcze pewnie po drodze opróżnią).