  • 1. Data: 2010-01-10 00:53:17
    Temat: Corsa C (2001) vs Astra II (2000)?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Kiedys doradziliscie mi Corse tak z 2000r. no i bylo super autko, tyle,
    ze niedlugo bo jkis frajer ja skasowal...no a, ze apetyt rosnie w miare
    jedzenie to mysle naa Astra II tak z 2000 r. (benzyna) - co o tym
    sadzicie? Jak awaryjnosc?

  • 2. Data: 2010-01-11 10:49:42
    Temat: Re: Corsa C (2001) vs Astra II (2000)?
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-10 00:53, fReLuZ pisze:
> [...]
    > ze niedlugo bo jkis frajer ja skasowal...no a, ze apetyt rosnie w miare
    > jedzenie to mysle naa Astra II tak z 2000 r. (benzyna) - co o tym

    Jeśli egzemplarz nie bity, to samochód nie powinien sprawiać problemów.
    Dużo bardziej niezawodny od poprzednika. Mówię na podstawie wersji 1,4
    16V 90 KM. Trwały, sprawdzony silnik, dynamika wystarczająca (oczywiście
    jak dla kogo, ale zawalidrogą nie będziesz). Niewielkie spalanie.
    Samochód niegdyś często eksploatowany we flotach samochodowych. W
    porównaniu z Corsą C - polecam.

  • 3. Data: 2010-01-11 12:54:35
    Od: szymo <s...@w...pl>

    fReLuZ pisze:
> [...]
    > ze niedlugo bo jkis frajer ja skasowal...no a, ze apetyt rosnie w miare
    > jedzenie to mysle naa Astra II tak z 2000 r. (benzyna) - co o tym

    Odradzam silnik 1.6 16v jak już to ten 1.8 - ma lepszą prasę.
    Sam miałem do czynienia i nadal mam z 1.6 16v i to naprawdę jest żenuła
    technologiczna. Ogólnie sama astra 2 to autko naprawdę w porządku,
    przemyślane jeśli chodzi o ergonomię. Dużym minusem jest parowanie
    wnętrza, trzeba bardzo często zmieniać filtr kabinowy. Bardzo ciepło też
    wspominam astrę 2 z silnikiem 1,7TD - małe turbo silnik raczej do
    spokojnej jazdy ale za to naprawdę niezawodny.

  • 4. Data: 2010-01-12 23:36:52
    Od: huri_khan <q...@W...pl>

    szymo pisze:

    > Odradzam silnik 1.6 16v jak już to ten 1.8 - ma lepszą prasę.
    > Sam miałem do czynienia i nadal mam z 1.6 16v i to naprawdę jest żenuła
    > technologiczna.

    To jak już masz kupić 1,8 16V to kup 2.0 16V bo spala tyle samo a moc
    większa.

    Ja z mojego 1,6 jestem zadowolony
    P.S. Oleju nie bierze jak to wypisują w internecie

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]