    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wodorowe autka - produkcja wstrzymana
    Date: Sat, 15 Jun 2019 16:08:30 -0500

    news:qe3mdb$otd$1@dont-email.me...
    > Czytajmy dalej:
    > "the biggest capacity station can only make - through electrolysis
    > - 10 kilograms of 700-bar H2 a day. That's enough for a lot of
    > hydrogen forklifts, but only around two hydrogen-powered
    > passenger cars. The Honda Clarity, for example, needs 5.46 kg for
    > a full tank."
    >
    > To jest ta Twoja "przydomowa stacja"?

    I tu jeszcze jedna myśl - skoro ta stacja "przydomowa" produkuje
    zaledwie 10kg wodoru dziennie a nie ma swojego źródła prądu
    dla uzyskania tej wydajności, to znaczy że te 10kg wodoru dziennie
    produkuje w założeniu że zasilana jest z elektrowni...

    A to już całkowicie sensu w domu nie ma - będziesz używał drogi
    prąd i zamiast go wsadzić w auto w nocy, jak śpisz, i gdy jest tanio,
    bezpośrednio do samochodu który jest w garażu gdy śpisz
    będziesz go marnować na elektrolizę wody aby dostać z każdego
    kWh jaką kupisz w elektrowni tylko 220Wh w kołach zamiast
    780W w kołach metodą bezpośredniego ładowania samochodu?
    Przecież to już czysta głupota. Właśnie szybkie ładowanie potrzebne
    jest mi na drodze, w czasie podróży dalekomiejskiej - w domu
    dłuższy czas ładowania baterii mi nie przeszkadza w cale...
    Będę ładował samochód tak jak ładuję dziś smartfona: w nocy...