  • Data: 2019-06-16 10:58:41
    Temat: Re: Wodorowe autka - produkcja wstrzymana
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-15 o 23:02, Pszemol pisze:

> [...]

    Ale może właśnie o to chodzi w "ślepej uliczce z wodorem"?
    Co ci po tym, że może wyprodukować prądu na 3000km jak ich nigdy nie
    będziesz w stanie zużyć i zmagazynować, a wodór tak.
    50kWh w wodorze jest łatwiej "przelać", przechować, przetransportować
    nić ekwiwalent w prądzie.

    LPG, CNG czy benzyna są też wybuchowe i łatwopalne, a jednak ciągle ich
    używamy.