-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!eternal-september
.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-fo
r-mail
From: p0li <p...@t...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wodorowe autka - produkcja wstrzymana
Date: Sat, 15 Jun 2019 21:57:48 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 86
Message-ID: <1...@p...z.dialoga>
References: <qdtd8d$uqe$1@dont-email.me> <qe00kf$id0$1@dont-email.me>
<1...@p...z.dialoga> <qe1e4r$mrr$1@dont-email.me>
<1...@p...z.dialoga> <qe2ump$lbm$1@dont-email.me>
Reply-To: p...@t...net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="622e1ddcbda6072540d2bb2eb36aca3a"; logging-data="5279";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18tUFdahm3r1wD3R0XhcUiD"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl (5be3e596.253.297)
Cancel-Lock: sha1:QowVyJOb8BSp2EEKsQ2gLapujfg=
X-Face: <N:_Jp{z2`Xm4{FIFXjV26].D:q1L/h>0$g7~^g:T{8k3c-)S+1J-Ik!VnBs8Z@CK"0T;mD
qh!l+y.OB{OrO*@Ym-kmxJx"{&IQ2&Pa)K%R?$iiZMy]9i~R;
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2658672
[ ukryj nagłówki ]T->Dnia 2019-06-15 16:18:08 niejaki Pszemol napisał:
>
> No ale jak myślisz - czemu nie są zainteresowani?
> Napęd wodorem nie jest nową rzeczą... mieli czas się zainteresować.
>
trzeba przeciez te wszystkie diesle co naprodukowali opchnąć owieczkom..
>
> Nie bądźmy tu nieuczciwi... Jak mówię o wydajności w przypadku
> napędu wodorem to nie mówimy o pozyskiwaniu energii ze Słońca
> tylko o wydajności obliczonej jako stosunek energii już uzyskanej
> do energii którą uda się doprowadzić do kół napędowych pojazdu.
>
> Solary mają niewiele wspólnego z napędem kól - nie manipuluj.
> Mówimy o wykorzystaniu już pozyskanego kilowata energii.
>
> Jeśli tenże kilowat energii, przetworzony na napęd kół silnikiem
> elektrycznym zasilanym z baterii da nam około 730W w kołach
> to obliczamy 73% sprawność.
a te baterie to z księżyca spadły? czy trzeba było je wyprodkować, wykopać
pierwiastki ziem rzadkich itd itp - tu się zaczyna trochę polityka bo te
pierwiastki sa w krajach które teraz jadą na bumie na elektryki i podnosza
dowolnie ceny
z wodorem nie ma tego problemu bo wyprodukujesz sobie go wszędzie a
bateryjek potrzebujesz 10x mniej bo pracują jako bufor
> Przeliczę: 600-800km. Dobrze policzyłem?
> Rozumiem że te 10kg dziennie produkuje ale w idealnych warunkach.
> W pochmurny, burzowy dzień pewnie będzie 1-2kg... i co wtedy?
a jakbyś ładował baterie to byłoby go więcej?
a jak musisz zatankować wieczorem to co? słońca nie ma - więc jestes w
dupie albo musisz mieć drugi akku jako magazyn - koszta?
> Chciałbym coś więcej na jej temat poczytać - masz jakieś
> ciekawe materiały na ten temat?
> Jaką powierzchnię mają panele słoneczne w tej "przydomowej" stacji?
internet ci zamknęli? poszukaj "toyota simpe fuel"
> Powiedz mi, jaki sens ma dla mnie budowanie przydomowej
> stacji produkującej wodór wystarczający na zaledwie 600-800km
> jeśli TYMI SAMYMI OGNIWAMI fotowoltaicznymi mogę ładować
> baterie elektryczne i zamiast 600-800km przejechać ponad 3000km?
> Przecież wodór to jest totalny bezsens... Pomijając już miejsce jakie
> zajmie u mnie w domu ta cała instalacja do elektrolizy i sprężania
> oraz przechowywania wodoru... no i ryzyko wycieku lub wybuchu
> tak jak w stacji od której zaczął się ten wątek.
> Przecież to jest paranoja.
>
nie no - tragedia
inżynierowie z toyoty nie znali opinii pszemka i zrobili samochód na wodór
i jeszcze stację do tego
niech ktoś szybko do nich napisze że lokalny ekspert na pl.samochody
twierdzi ŻE TO NIE MA SENSU.
> No i jaki to ma sens? Czyli stałe koszty dzierżawy działki pozostają
> niezmienne, koszty utrzymania wiatraków w stanie sprawności
> wzrastać będą ekspotencjalnie a ich wydajność będzie maleć...
> Kto tu kogo w balona nabija?
ci którzy się tym zajmują raczej potrafia robić pieniądze więc jakby miało
to nikłe szanse powodzenia to raczej by w to nie weszli
>
> Po jakiej PORAŻCE z e-tronem??? :-)))
no tak - miał być to tesla-killer a wyszło takie chuj wie co
do tego zaczęły się problemy z dostępem do akumulatorów no i wyszło jak
wyszło
--
P0zdrawiam
p0li
hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki
Następne wpisy z tego wątku
- 15.06.19 23:02 Pszemol
- 15.06.19 23:08 Pszemol
- 16.06.19 05:47 Iguan_007
- 16.06.19 07:50 Cavallino
- 16.06.19 10:58 nadir
- 16.06.19 13:37 Janusz
- 16.06.19 14:29 nadir
- 16.06.19 15:36 Pszemol
- 16.06.19 15:41 Pszemol
- 16.06.19 15:42 Pszemol
- 16.06.19 15:44 Pszemol
- 16.06.19 15:51 Pszemol
- 16.06.19 15:53 Iguan_007
- 16.06.19 22:27 p0li
- 17.06.19 18:31 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=