  • Data: 2014-09-05 16:06:18
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Znaczy ci, co kiedyś stali za telewizorami też uzależnieni byli ?

    a mogli poczekać tydzień żeby kupić bez kolejki czy nie? Jak odpowiesz
    sobie na to pytanie to pewnie zrozumiesz

    >Masz
    > dzisiaj także przedsprzedaże zastępujące fizyczne kolejki. Nie wiem jak tam
    > telefony, ale taki Surface był w przedsprzedaży...

    ale po co skoro fanboje będą stać w kolejkach? I jeszcze będą się
    cieszyć. Myślę, że Apple robi to specjalnie. Tak samo jak to, że po
    pierwszym dniu towaru brakuje.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?