eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWłaściciel ASO w Polsce › Re: Właściciel ASO w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Właściciel ASO w Polsce
    Date: Tue, 10 Oct 2017 20:04:46 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 31
    Message-ID: <orj94u$9m4$2@dont-email.me>
    References: <orahi3$hhn$1@dont-email.me>
    <1s88ox8ieke6l$.1ii9zhr341l7w$.dlg@40tude.net>
    <orbau8$qiv$1@dont-email.me> <h...@4...net>
    <orbdi3$pkm$1@node2.news.atman.pl> <orbhro$cf3$1@dont-email.me>
    <1qyi40pf8diug.14st7uur6z8r6$.dlg@40tude.net>
    <ord7oq$nh3$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <orip8u$v4u$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <orit4r$jgq$1@node2.news.atman.pl>
    <1xexijbfrcqxg.6g6a94pnixui$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 10 Oct 2017 20:04:46 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="74a36a5fc3b6102e760ae0b446af0795"; logging-data="9924";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/q/6UTq1nuU+s3VLn5eAtp"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:ExLBmEfgr1X1oIu1Np1+Ztc6cro= sha1:Pxj+3IMDo2KdPZ6+DSl8dKst15s=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2616233
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    > Dnia Tue, 10 Oct 2017 18:39:57 +0200, Cavallino napisał(a):
    >
    >> W dniu 10-10-2017 o 18:29, Marek pisze:
    >>> On Tue, 10 Oct 2017 17:33:51 +0200, Cavallino
    >>> <c...@k...pl> wrote:
    >>>> Jest duża szansa, że jakbyś przepłukał silnik olejem w odwrotnej
    >>>> kolejności, to wynik byłby taki sam.
    >>>
    >>> Nie ma szans, ta czystość utrzymywała się przez kolejne miesiące..
    >>> X-clean na prawdę pod v tym względem jest bezkonkurencyjny. Shell
    >>> był.zalany od nowości i był już czarny po 500km przebiegu (wymiana była
    >>> coś koło 1500).
    >>>
    >>
    >> Jak clean, to powinien czyścić, czyli się brudzić.
    >> Jak się nie brudzi, to czyści słabo.....
    >
    > Dział marketingu zauważył że klienci chcą jeździć na czystym oleju i kazał
    > inżynierom zrobić tak żeby olej był przezroczysty ;) I zrobili :)
    > Natomiast faktycznie ciekawe gdzie wtedy jest ta sadza, jeśli nie w oleju.
    >
    > Swoją drogą to słyszałem kiedyś że można zrobić taki szwindel, że
    > nieuczciwy mechanik zamiast wymieniać olej tylko dolawa do niego czegoś tam
    > (chlor? aceton?) i włącza na chwilę silnik.
    > Jak klient wraca, to olej na bagnecie jest już śliczny, czyściutki w
    > kolorze miodu.
    >

    Nie wierz we wszystkie takie bajki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: