  • Data: 2017-10-11 01:48:17
    Temat: Re: Właściciel ASO w Polsce
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hr1ey2bb1nig.s6z8iwdchuim.dlg@40tude.net...

    > Pszemolu, ale w zasadzie - czemu nie ?

    Ano dlatego, że gdyby zakład takie coś praktykował to szybko
    nie pozbierałby się spod lawiny spraw sądowych...

    > Tylko nie bardzo wiem co by to moglo byc ... chloru sie nie doleje,
    > ale chlorowanie sadzy byloby ciekawe. CS2 tez bezbarwny.
    > O - utlenic sadze byloby swietnie :-)

    Generalnie dobre zakłady samochodowe zachęcają zmianą oleju
    (i atrakcyjną ceną na nie) klientów do odwiedzenia ich i przy okazji
    proponowane są inne naprawy i dociągnięcie pewnych niedomagań.

    Robiąc coś takiego jak opisana wyżej ściema strzelaliby sobie gola
    do własnej bramki...

    Jasne, ale nie o tym była mowa, prawda?