  • 1. Data: 2016-10-05 19:18:21
    Temat: Włącz myślenie (światła)
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Na grupie raczej ludzie kumaci i nie trzeba im mówić że w takie
    deszczowe dni jak dzisiaj nie jeździ się na przednich ledach, ale jak
    trafić do debili którzy chyba zapominają że nie mają świateł z tyłu i są
    niewidoczni? Mruganie długimi nie działa :)
    A może Policja z nudów by zaczęła takich mośków ścigać? W końcu w
    deszczu sobie radarem nie postrzelają to mogliby zdyscyplinować tych
    tłuków w nowoczesnych samochodach. O ile w mieście to specjalnie nie
    przeszkadza to na autostradzie gość się staje niewidzialny. Trochę się
    dzisiaj pokręciłem po A2, Gierkówce i S8 i naliczyłem z 10 takich w
    ciągu 3 godzin jazdy. 500 zł mandatu może wystarczyłoby na naukę na
    jakiś czas :)

  • 2. Data: 2016-10-05 20:01:40
    Temat: Re: Włącz myślenie (światła)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 19:18 spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> pisze:

> [...]
    > deszczowe dni jak dzisiaj nie jeździ się na przednich ledach, ale jak
    > trafić do debili którzy chyba zapominają że nie mają świateł z tyłu i są

    Ja mam fabryczne ledy i światła mijania zapalają się kiedy trzeba - jak
    się ściemnia lub pada deszcz.
    Przypuszczam, że są sprzężone z czujnikiem deszczu na przedniej szybie.
    Jak to jest w autach, które nie mają tego czujnika? - trzeba się ręcznie
    przestawiać? Podpowie ktoś?

    TG

  • 3. Data: 2016-10-05 20:12:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"

> [...]

    Przypuszczam, że są sprzężone z czujnikiem deszczu na przedniej szybie.
    Jak to jest w autach, które nie mają tego czujnika? - trzeba się ręcznie
    ---
    Tak, jak w maluchu

  • 4. Data: 2016-10-05 20:20:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > Przypuszczam, że są sprzężone z czujnikiem deszczu na przedniej szybie.
    > Jak to jest w autach, które nie mają tego czujnika? - trzeba się ręcznie

    a jakbyś chciał to robić inaczej?
    zwłaszcza tam gdzie właściciel dołożył chińskie "dzienne"

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-10-05 20:25:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 20:20 masti <g...@t...hell> pisze:

    > a jakbyś chciał to robić inaczej?
    > zwłaszcza tam gdzie właściciel dołożył chińskie "dzienne"

    Piszę o fabrycznych, gdy czujnika brak można by się pokusić o jakiś
    inteligentny algorytm.

    TG

  • 6. Data: 2016-10-05 20:27:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Piszę o fabrycznych, gdy czujnika brak można by się pokusić o jakiś
    > inteligentny algorytm.

    największym debilizmem jest niemożność wyłączenia świateł w ogóle.
    natomiast bez czujnika co chcesz zrobić?
    według godzin? czy prognozy pogody?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2016-10-05 20:34:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 20:27 masti <g...@t...hell> pisze:

    > największym debilizmem jest niemożność wyłączenia świateł w ogóle.
    > natomiast bez czujnika co chcesz zrobić?
    > według godzin? czy prognozy pogody?

    Jeśli są fabryczne ledy jest też i czujnik zmierzchu. Przy deszczu czujnik
    ten pokaże mniejsze natężenie światła - za duże jeszcze aby włączyć
    światła mijania. Jeśli przy spadku natężenia światła (które utrzymuje się
    przez xxx sekund) kierownik odpali wycieraczki na więcej niż xx sekund
    znaczy, że pada deszcz i sterownik powinien odpalić światła mijania.
    Gdzie jest dziura w takim podejściu?

    TG

  • 8. Data: 2016-10-05 20:36:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** spider pisze tak:

> [...]
    > jak trafić do debili którzy chyba zapominają że nie mają świateł z
    > tyłu i są niewidoczni? Mruganie długimi nie działa :)

    ziemniaki wozić ze sobą ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 9. Data: 2016-10-05 20:37:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Jeśli są fabryczne ledy jest też i czujnik zmierzchu.

    na jakiej podstawie uważasz, że przy ledach jest czujnik zmierzchu?

    a kiedy je wyłączysz?
    A co z jazdą pod drzewami?
    a co z latarniami?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-10-05 20:39:06
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 05.10.2016 o 20:25, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Piszę o fabrycznych, gdy czujnika brak można by się pokusić o jakiś
    > inteligentny algorytm.
    >
    > TG
    Test inteligencji kierowcy przez komputer pokładowy.
    jak IQ małe, zapala światła mijania na stałe.