  • 11. Data: 2011-05-26 19:35:46
    Temat: Re: Wku*** mnie
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-26 19:32, neoniusz pisze:

    > Jak juz to JAKICHS :)

    Mozliwe. Niestety 15 lat korzystania z internetu nieco uwstecznia.
    Wrazliwych przepraszam. (Sam jestem wrazliwy, ale jakos tak wyszlo).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 12. Data: 2011-05-26 19:51:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 19:34, megrims pisze:

    > Wiecie jak ciężko się pozbyć auta?
    >
    > Jak znacie taki adres, że parkujesz auto i rano go nie ma, to dawajcie
    > adres. :D

    I na dodatek ubezpieczyć z tydzień wcześniej :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2011-05-26 19:56:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wiecie jak ciężko się pozbyć auta?

    A tam ciężko.
    Punto sprzedało się w tydzień od wystawienia go na mobile.eu.

    Ale jest warunek - trzeba dać normalną cenę, a nie swoje wyobrażenie o niej.
    Jeśli chodzi o Ci o sprzedawanie C-klasy, to jak dasz cenę 100 tys to
    sprzedasz.
    To, że kilkukrotnie przepłaciłeś przy zakupie w stosunku do wartości tego
    auta, to już nie problem następnego kupującego. ;-)

  • 14. Data: 2011-05-26 20:10:58
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 26 Maj, 19:34, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > Wiecie jak ciężko się pozbyć auta?

    Oj tam, oj tam :) Po prostu ciężko cenę rynkową poznać bo rynek płytki
    na takie wynalazki. Ale najwyraźniej wyceniasz za drogo.

  • 15. Data: 2011-05-26 20:35:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-26 19:56, Cavallino pisze:

> [...]
    > To, że kilkukrotnie przepłaciłeś przy zakupie w stosunku do wartości
    > tego auta, to już nie problem następnego kupującego. ;-)

    Mówisz ??
    Sprzedaję już ze 3 tygodnie Golfa 3 kombi z 1998 TDI 90KM, różnie ludzie
    cenią - nawet i pod 9kzł.
    Wystawiłem 6500 - realnie, patrząc na wypryski na wierzchu, przez 2
    tygodnie 3 telefony.

    Po 2 tygodniach zmniejszyłem do 6000, już wystawiony parę dni i co 1
    telefon i 1 zapytanie przez gg ... no ale przebieg dałem tyle ile na
    liczniku, i nic nie skręcałem ;) czyli 300kkm... może skręcić do 220kkm
    i odrazu będzie parę telefonów dziennie :D

    Pozdrawiam !

  • 16. Data: 2011-05-26 20:41:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-05-26 20:35, Czarek Daniluk pisze:
> [...]
    > liczniku, i nic nie skręcałem ;) czyli 300kkm... może skręcić do 220kkm
    > i odrazu będzie parę telefonów dziennie :D
    Ustaw normalnie - 155 i będzie gitara :->

    Maciek

  • 17. Data: 2011-05-26 20:47:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *MarcinJM* napisał(-a):

    > Przyjmuje zaklady: co bedzie jutro ;)

    Piątek :P Co wygrałem? BTW, to podziel się z nami info jak się sytuacja
    rozwinęła

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2011-05-26 20:48:09
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > liczniku, i nic nie skręcałem ;) czyli 300kkm... może skręcić do 220kkm
    > i odrazu będzie parę telefonów dziennie :D

    Zaraz zaraz, przecież w golfie po pierwszych 300kkm znika napis Total i
    zeruje się licznik...
    Po kolejnych 300kkm bez napisu total licznik się zeruje i wyświetla: - -
    - - - - To ile Ty tam masz? ;)
    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 19. Data: 2011-05-26 20:54:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > liczniku, i nic nie skręcałem ;) czyli 300kkm... może skręcić do 220kkm
    > i odrazu będzie parę telefonów dziennie :D

    A da się go zagazować?

  • 20. Data: 2011-05-26 21:03:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Big Jack w <news:4ddea02e$1@news.home.net.pl>:

    > W wiadomości
    t.pl

    > Piątek :P

    Ano, ale troche inny ;)

    > BTW, to podziel się z nami info jak się sytuacja
    > rozwinęła

    A po co Ci ta informacja, że to co stało już nie stoi i zostało być może
    przerobione na barak?

    Oba(j) my wiemy w czym rzecz...

    --
    Tomasz Nycz