  • 1. Data: 2011-05-26 09:11:40
    Temat: Odp: Re: Mandat za "omijanie dziur"
    Od: badzio <b...@g...com>

    Moze juz niewiele pamietam ale jest chyba nakaz sygnalizacji zamiaru zmiany pasa?
    Wiec skoro nie wlaczyles - mandat sie nalezy. Fakt, za takie pierdoly policjanci nie
    powinni sie czepiac ale jesli uzyles tak kretynskich argumentow jak przed chwila:
    - nie zdazylem (znaczy sie - ta dziura nagle sie zmaterializowala)
    - nie chcialo mi sie
    to mysle ze policmajstrzy doszli do wniosku "nauczymy goscia rozumu". Dla nich
    pojscie do sadu to zero problemow - zrobia to w ramach obowiazkow sluzbowych, w
    trakcie godzin pracy a Ty bedziesz musial sie pewnie urwac z roboty.
    Moze mam male doswiadczenie z kontrolami policyjnymi ale zawsze policjanci byli
    kulturalni, nie udawali wazniakow, malo tego - raz nawet powiedzieli 'nie wiem Pan ze
    lubimy tutaj stac? Na przyszlosc prosze uwazac, szkoda pieniedzy'. Ale ja tez do nich
    zawsze z kultura, nie tlumacyzlem sie glupio i nie cwaniakowalem...

  • 2. Data: 2011-05-26 15:42:08
    Temat: Re: Re: Mandat za "omijanie dziur"
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    >kretynskich argumentow jak przed chwila:
    >- nie zdazylem (znaczy sie - ta dziura nagle sie zmaterializowala)

    Gratuluje koledze szczerze i z calego serca tego, ze nigdy w zyciu zadna
    dziura w jezdni go nie zaskoczyla i kazda jedna omijal, wlaczajac uprzednio
    kierunkowskaz.

    pzdr