  • 1. Data: 2011-05-26 19:05:15
    Temat: Wku*** mnie
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Dzwoni tel.
    "Dzien dobry, zarzad drog krajowych w X"
    Pytam grzecznie o co chodzi.
    "Panskie auto parkuje w pasie drogowym" (parkuje z kartka >sprzedam<,
    stad nr tel. do mnie)"
    Ja: Owszem.
    Pan: To ku**** nie jest komis, jutro auto odholujemy.
    Ja: Auto jest zaparkowane prawidlowo, nie zakloca ruchu, nie narusza
    zakazow, nie nosi znamion porzuconego, powodzenia.
    Pan: No to sie, ku*** zdzwisz.

    Zadzwonilem do kumpla z drogowki. Kazal olac.
    Przyjmuje zaklady: co bedzie jutro ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-05-26 19:08:43
    Temat: Re: Wku*** mnie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakazow, nie nosi znamion porzuconego, powodzenia.
    > Pan: No to sie, ku*** zdzwisz.
    >
    > Zadzwonilem do kumpla z drogowki. Kazal olac.

    Nie ma zarządu dróg krajowych, więc zdecydowanie jakiemuś mieszkańcowi auto
    przeszkadza.
    Lepiej uważaj, bo będziesz miał do malowania.

  • 3. Data: 2011-05-26 19:13:05
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 19:05, MarcinJM pisze:
> [...]
    > zakazow, nie nosi znamion porzuconego, powodzenia.
    > Pan: No to sie, ku*** zdzwisz.
    >
    > Zadzwonilem do kumpla z drogowki. Kazal olac.

    Proponuję zadbać o monitoring ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2011-05-26 19:15:48
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-26 19:13, Lewis pisze:
    > Proponuję zadbać o monitoring ;)

    Jest. Poprosilem kumpla, obok jego myjni auto stoi o przestawienie kamery.
    A zarzad to nie wiem, JAKIS drog.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-05-26 19:16:59
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-26 19:08, Cavallino pisze:
    > Nie ma zarządu dróg krajowych, więc zdecydowanie jakiemuś mieszkańcowi
    > auto przeszkadza.

    Zarzad JAKIS drog. Sasiadow nie ma w promieniu 3 km.
    Auto stoi przy obwodnicy miasta na drozce do myjni.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2011-05-26 19:25:44
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    lol smiesznie:)
    lec ubezpieczyc auto :P

  • 7. Data: 2011-05-26 19:31:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 26 May 2011 19:15:48 +0200, MarcinJM napisał(a):

    > Jest. Poprosilem kumpla, obok jego myjni auto stoi o przestawienie kamery.
    > A zarzad to nie wiem, JAKIS drog.

    Zarząd dróg Pruszkowa. W następnym telefonie dowiesz się ile kasy musisz
    wlożyć do torby i dokąd ją zanieść, żeby odzyskać auto :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2011-05-26 19:32:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-26 19:16, MarcinJM pisze:

    > Zarzad JAKIS drog.

    Jak juz to JAKICHS :)

  • 9. Data: 2011-05-26 19:33:43
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-26 19:31, Waldek Godel pisze:

    > Zarząd dróg Pruszkowa. W następnym telefonie dowiesz się ile kasy musisz
    > wlożyć do torby i dokąd ją zanieść, żeby odzyskać auto :-)

    Moze za nie dac max.... hmmm.... grosza zlamanego nie dam. To escort 96
    zawadzal mi na podworku. Cena na kartce to 2200zl a i tak nikt sie nie
    chce zlitowac ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 10. Data: 2011-05-26 19:34:41
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Zarząd dróg Pruszkowa. W następnym telefonie dowiesz się ile kasy musisz
    > wlożyć do torby i dokąd ją zanieść, żeby odzyskać auto :-)

    Wiecie jak ciężko się pozbyć auta?

    Jak znacie taki adres, że parkujesz auto i rano go nie ma, to dawajcie
    adres. :D