  • 1. Data: 2011-08-07 18:51:10
    Temat: Witanko po dłuższej przerwie :)
    Od: songoku <s...@w...pl>

    ...a dokładnie 3 latka...
    Więc znowu mam...2 kólka, czegoś brakowało i już jest.

    Szczęśliwie nowe zx10r zagościło w stajni i czeka, aż będzie blacha do
    przykręcenia...Tak więc wracam do grona posiadaczy bo motocyklistą nigdy
    nie przestałem być :)

    WITAM PONOWNIE!!!
    :D

    Uczony przykrymi doświadczeniami jak najszybciej w tzw. międzyczasie
    chciałbym kupić i zamontować alarm. Pytanie co polecacie?
    Póki co dwa typy:

    http://allegro.pl/alarm-motocyklowy-patroline-hps-44
    7-profesjonlny-i1747780451.html

    oraz

    http://allegro.pl/alarm-motocyklowy-hibernatus-p-4ri
    de-profesjonalny-i1747299899.html?source=oo

    + kiedyś miałem alarm MAT o ile dobrze pamiętam.

    Dodatkowa sprawa. Czy ktoś korzysta z monitoringu GPS Juwentus? Jakieś
    doświadczenia?

    Rozważam to, gdyż cena AC poraża(AXA 9000, najtańsza Hestia po zniżce
    25% za ubezpieczenie domu 4500)...

    Pozdro
    Songoku
    2011 ZX10R

  • 2. Data: 2011-08-07 19:07:01
    Temat: Re: Witanko po dłuższej przerwie :)
    Od: marider <m...@g...pl>

    Gratsy, jak polatasz juz ta 10tka to napisz jak sie sprzet sprawuje.

    Ad alarmow bierz Patrol line tylko nie od tego zlodzieja (mialem
    nieprzyjemnosc z tym cwaniakiem, totalne gowno mi sprzedal ktore mialo
    byc 100% sprawne, na reklamacje wyjatkowo oporny a sad sie wypial).
    Ewentualnie zainwestuj w Datatool'a (RED) tylko nie wiem czy w Polsce
    ktos go poprawnie zamontuje ale pewnie znajdzie sie spec na wszystko, w
    sumie to kilka kabelkow..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 3. Data: 2011-08-07 20:31:55
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    songoku wrote:
> [...]
    > doświadczenia?
    >
    > Rozważam to, gdyż cena AC poraża(AXA 9000, najtańsza Hestia po zniżce

    Na takie nowe moto nie ma pakietow??
    Swego czasu Allianz byl najtanszy, cos ok 10% wartosci

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1

  • 4. Data: 2011-08-07 22:27:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-07, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Ewentualnie zainwestuj w Datatool'a (RED) tylko nie wiem czy w Polsce
    > ktos go poprawnie zamontuje ale pewnie znajdzie sie spec na wszystko, w
    > sumie to kilka kabelkow..

    No pewnie. Bo zamontowanie alarmu to trzeba miec doktorat i koniecznie
    certyfikat z firmy sprzedajacej dany alarm bo inaczej nie da rady. Jak
    pokazuje zycie ilosc posiadanych certyfikatow wplywa liniowo na cene, z
    jakoscia jest jak zawsze...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-08-08 04:55:12
    Temat: Re: Witanko po d?u?szej przerwie :)
    Od: NOSPAM <"songoku_xxx(NOSPAM)"@wp.pl>

    > Na takie nowe moto nie ma pakietow??
    > Swego czasu Allianz byl najtanszy, cos ok 10% wartosci

    Som, som. Pakiet u dealera:
    Moto droższe o 30% i ubezpieczenie tańsze o 5% :)

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 6. Data: 2011-08-08 05:04:57
    Od: NOSPAM <"songoku_xxx(NOSPAM)"@wp.pl>

    W dniu 2011-08-07 21:07, marider pisze:
> [...]
    > Ewentualnie zainwestuj w Datatool'a (RED) tylko nie wiem czy w Polsce
    > ktos go poprawnie zamontuje ale pewnie znajdzie sie spec na wszystko, w

    Oczywiście zdam relację. Na razie przez 800km do 4000 rpm a nastepne
    800km do 6000rpm :(

    Póki co mogę powiedzieć, że nominowani są do Oskara inzynierowie od ABS
    i kontroli trakcji.

    Alarmy:
    Znalazłem na jebaju hamerykanskim DATATOOL Demon a w UK jest RED.
    Generalnie zalezy mi na alarmie z immobiliserem bo moto chyba nie ma
    KISS'u w wersji USA.

    --

    Songoku
    2011 ZX10R ABS

  • 7. Data: 2011-08-08 11:10:44
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-08 00:27, AZ pisze:

> [...]
    > certyfikat z firmy sprzedajacej dany alarm bo inaczej nie da rady. Jak
    > pokazuje zycie ilosc posiadanych certyfikatow wplywa liniowo na cene, z

    W datatolach nie ma zdaje sie nawet instrukcji montazu bo robia to
    jedynie wyszkoleni przez nich spece (sprawdze w papierach i dam znac
    pozniej).

    Tani nie jest ale warto :) http://tinyurl.com/42p7prr

    Pzdr

    PS: ewentualnie zostaje Scorpio, teraz chyba i nowsze wersje sa (w 2004
    za topowy model placilem zdaje sie cos kolo $500).
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 8. Data: 2011-08-08 11:11:34
    Temat: Re: Witanko po dłuższej przerwie :) [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-08 07:04, NOSPAM pisze:

> [...]
    > Znalazłem na jebaju hamerykanskim DATATOOL Demon a w UK jest RED.
    > Generalnie zalezy mi na alarmie z immobiliserem bo moto chyba nie ma

    Odezwij sie na priv :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 9. Data: 2011-08-08 12:16:45
    Temat: Re: Witanko po dłuższej przerwie :) [alarmy]
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-08 13:10, marider pisze:

    > W datatolach nie ma zdaje sie nawet instrukcji montazu bo robia to
    > jedynie wyszkoleni przez nich spece (sprawdze w papierach i dam znac
> [...]

    Sprawdzilem, mam taki fabrycznie nowy alarm ktory kupilem:
    http://tinyurl.com/3waq8y5

    W pudelku jest wszystko lacznie z certyfikatami i gwarancja oprocz
    instrukcji montazu :) Takie zabezpieczenie producenta na wypadek gdyby
    jakis zlodziejaszek chcial cofnac operacje i ukrasc sprzeta.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 10. Data: 2011-08-08 12:26:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-08, marider <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > instrukcji montazu :) Takie zabezpieczenie producenta na wypadek gdyby
    > jakis zlodziejaszek chcial cofnac operacje i ukrasc sprzeta.

    Amator to sobie nie poradzi z bylejaka chinszczyzna z czarnym kablami.
    Profesjonalista zakupi sobie alarm i zrobi risercz.

    Doplacac za brak instrukcji montazu?

    --
    Artur
    ZZR 1200