  • 11. Data: 2011-08-08 16:09:56
    Temat: Re: Witanko po d?u?szej przerwie :)
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 08-08-2011 o 06:55:12 NOSPAM <"songoku_xxx(NOSPAM)"@wp.pl> napisał(a):
    > Som, som. Pakiet u dealera:
    > Moto droższe o 30% i ubezpieczenie tańsze o 5% :)

    Bynajmniej. Allianz niedawno sprzedał mi pakiet za 8,5% wartości pojazdu
    (pełne zniżki AC). Nie pytali od kogo, pytali czy nowy. Alarm chcieli, ale
    na pytanie "jaki?" odpowiedzieli "wszystko jedno". I taki też jest.

    --
    Nikanor [SH300, DR350, TE630]

  • 12. Data: 2011-08-09 21:53:35
    Temat: Re: Witanko po dłuższej przerwie :)
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-08-07 20:51, songoku pisze:
    > ...a dokładnie 3 latka...
    > Więc znowu mam...2 kólka, czegoś brakowało i już jest.

    Ano witaj :)
    Gratulki zakupu - niech sie nie psuje i zawsze dojezdza do celu :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 13. Data: 2011-08-09 22:25:23
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Tomek Wozniakowski pisze:
    ...>8
    > Gratulki zakupu - niech sie nie psuje i zawsze dojezdza do celu :)

    A to juz zalezy tylko od kierownika :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 14. Data: 2011-08-10 05:52:03
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Sir Piernik pisze:
    > Tomek Wozniakowski pisze:
    > ...>8
    >
    > A to juz zalezy tylko od kierownika :)

    i rowerzystek wyskakujących nagle na ulice ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"