  • 1. Data: 2011-08-05 16:08:49
    Temat: Wsk 125 Problem
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    Mam problem z wsk'ą. Problemem jest jak zrobiłem w niej iskrę to z
    początku dobrze jeździła na drugi dzień odpaliłem to przerywała mi potem
    znowu dobrze było i znów przerywa co może być przyczyną przerwa jest dobra.

  • 2. Data: 2011-08-05 19:16:42
    Temat: Re: Wsk 125 Problem
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Kondensator albo świeca mostkuje (za zimna jest)

  • 3. Data: 2011-08-08 08:03:57
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > początku dobrze jeździła na drugi dzień odpaliłem to przerywała mi potem
    > znowu dobrze było i znów przerywa co może być przyczyną przerwa jest

    przyczyn może być wiele. Silnik to coś jak zestaw naczyń połączonych.
    Przyczyną może być:
    - zbyt zimna świeca
    - uszkodzona świeca
    - ustawienie zapłonu
    - problemy z układem zasilania (ustawienie składu mieszanki, ustawienie
    poziomu paliwa, filtr powietrza)
    - nieszczelnośni silnika (układ zasilania, skrzynka korbowa, głowica, układ
    cylinder-tłok)
    - nieprawidłowości w układzie wydechowym

  • 4. Data: 2011-08-12 10:23:03
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    dibosnapisal

> [...]
    > znowu dobrze było i znów przerywa co może być przyczyną przerwa jest dobra.

    Juz zrobiłem dawno :D okazało sie ze kondensator;]