  • 1. Data: 2011-08-06 07:48:37
    Temat: Jak wygląda nagranie z Vectry
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    Ano tak:
    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/2022-km
    h-policjanci-w-nieoznakowanym-radiowozie-podjeli,167
    6709,415

    --
    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-08-06 10:39:48
    Temat: Re: Jak wygląda nagranie z Vectry
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-08-06 09:48, J_K_K pisze:
    > Ano tak:
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/2022-km
    h-policjanci-w-nieoznakowanym-radiowozie-podjeli,167
    6709,415

    hmm, a za co te 57 punktow?
    Przekroczenie predkosci nie jest traktowane jako przewinienie ciagle?

  • 3. Data: 2011-08-06 12:50:35
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-08-06 12:39, Swierszcz pisze:
    h-policjanci-w-nieoznakowanym-radiowozie-podjeli,167
    6709,415

    > hmm, a za co te 57 punktow?
    > Przekroczenie predkosci nie jest traktowane jako przewinienie ciagle?

    Raczej rzadko zatrzymuja po pierwszym przewinieniu tylko czekaja cobys
    sobie nazbieral a powinni zatrzymac po pierwszym pomiarze... I kto tu
    stwarza wieksze zagrozenie w ruchu ladowym? ;) Dostanie 300zl za brak
    uprawnien i pewnie jakis "bonus" od sedziny zeby dobrze wypadla w oczach
    mediach jako porzadny obronca prawa...

    Poza tym czym tu sie podniecac? 200km/h na pustym lewym pasie? ROTFL.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 4. Data: 2011-08-06 13:06:37
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    W dniu 2011-08-06 14:50, marider pisze:

    > Raczej rzadko zatrzymuja po pierwszym przewinieniu tylko czekaja cobys
    > sobie nazbieral a powinni zatrzymac po pierwszym pomiarze... I kto tu

    tak, ale nie moga (o ile mi wiadomo) sumowac mandatow z kazdego pomiaru
    predkosci, moga za to uwzglednic najwyzszy pomiar ze wszystkich. Innych
    wykroczen na filmiku nie widac ;-)
    no chyba, ze to tylko maly kawalek calosci

  • 5. Data: 2011-08-06 13:33:28
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Swierszcz pisze:

    > hmm, a za co te 57 punktow?
    > Przekroczenie predkosci nie jest traktowane jako przewinienie ciagle?

    Jakieś słabe te efekty specjalne, film chyba puszczony w mniejszej
    prędkości. Przydałaby się w tym momencie jakaś wzniosła muzyka.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2011-08-06 13:51:45
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Ano tak:
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/2022-km
    h-policjanci-w-nieozna
    > kowanym-radiowozie-podjeli,1676709,415

    Wygląda to tak jakby łepek jechał na motorowerze, skulony z imna, a za nim
    spokojnie jedzie se milicja i nagrywa. Łepek na moturze zachowuje się jak
    kretyn. Chce uciec motorowerem furze, która jest zrobiona do ścigania - ma
    pewnie z 200-250 KM. A ten spierdala po prostej jak dziecko. W krzoki sie
    spieprza, na chodnik, w wąskie uliczki... ale co ja będę młodych uczył...
    Cezetą sie kiedyś uciekało...:-)

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2011-08-06 17:14:22
    Od: N1 <s...@v...pl>

    to ten gość
    http://www.youtube.com/watch?v=85V4hdda210
    tylko już ciuchy motocyklowe zakupił :-)

  • 8. Data: 2011-08-06 17:25:03
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Grzybol"
    Cezetą sie kiedyś uciekało...:-)

    ...Nysce, Warszawie lub w ekstremalnych warunkach Polonezowi. Swiat bez
    rejestratorow byl prosty, Jafą przejechalem kiedys cala wislostrade dziwiac
    sie ze jade przez okolice gdzie ciagle spawaja bo cos za mna blyskalo. A to
    FSO 1500 milicyjne z takim smiesznym aparatem fotograficznym dokumentowalo
    "moje piractwo drogowe" cykajac foty jak dojechali w zasieg aparatu...Ja po
    prostu jechalem a oni mnie "scigali"...w konsekwencji znow trafiem przed
    kolegium ds.wykroczeń.Czyli sad zbowidowcow :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2011-08-06 17:37:53
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ...Nysce, Warszawie lub w ekstremalnych warunkach Polonezowi.

    No tak, ale cezeta to nie yamaha:-)

    >A to FSO 1500 milicyjne z takim smiesznym aparatem
    > fotograficznym dokumentowalo "moje piractwo drogowe" cykajac foty jak
    > dojechali w zasieg aparatu...

    Hehe, mnie takim fiatem z aparatem zdjecie jebnęli jak uciekałem im jawą
    sport poj. 50ccm!!! Po osiedlu spieprzałem i mnie nie złapali. Na drugi
    dzień do domu przyszedł dzielnicowy i kazał mi na komende isc. Tam
    pogrozili, powiedziełem ze juz nigdy wiecej i puscili mnie. Mialem 13 lat.
    Jak wychodziłem to inny milicjant jebał ze śmiechu z tych dwóch co im
    uciekłem - nie mógł się powstrzymać i zaczął przy mnie:-)

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2011-08-06 18:44:51
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-06 15:51, Grzybol pisze:
    Cezetą sie kiedyś uciekało...:-)

    Widziałem taki pościg,Jawa TS na max zarżnięta,pod górę(niezłą)ledwo
    jakieś 40 ciągnęła,za nim Vento na sygnale,pełno bocznych
    dróg,ścieżek,nigdzie nie skręcił:-)
    Później się okazało że go złapali jak się benzyna skończyła:-)
    Inny zawodnik uciekł WSKą,radość był krótka,Milicja czekała na jego
    podwórku:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S