  • 21. Data: 2011-11-29 07:06:53
    Temat: Re: Witamy w ZSRE
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-28 16:04, AZ pisze:

    > Nie masz tefalenu?

    To jakas modelka kawasaki ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 22. Data: 2011-11-29 07:11:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.11.2011 12:14, Michał V-R pisze:

    > chlebka. Mysle, ze ktos tak to sobie wymyslil, by zminimalizowac bolacy
    > wzrost cen, kosztem jezdzacych na etylinie. Az tak nie bedzie w oczy

    Rany... A kto w Europie jeszcze jeździ na etylinie i gdzie ją kupuje?

    PS: jesteś może dziennikarzem pracującym dla Wirtualnej Polski? ;->

  • 23. Data: 2011-11-29 19:06:42
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jakas modelka kawasaki ?

    Się chłopie nie dowaiaduj.
    A z drugiej strony rozumię, że nie nie masz sentymentu
    do kawasaki ale żeby aż tak ?:)

    Szymon

  • 24. Data: 2011-11-29 23:44:16
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    i tak juz w wiekszosci z was nikt nie jezdzi wiec o co ten bol? do wiosny
    rana przyschnie :)
    pozdrawiam :)

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości grup
    com...

    On Sat, 26 Nov 2011 16:42:48 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Chlopaki, skad u was ta niechec do panstwa?? Mnie Nikanor przekonal!

    Z doświadczenia, niestety.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 25. Data: 2011-11-30 12:06:33
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    On 28 Lis, 12:14, AZ <a...@g...com> wrote:
    > , juz niedlugo z usmiechem na twarzy wypelnie
    > PIT-a i z duma i wyprezona klata zaniose go wyslac na poczte.

    Boszsz... co za niedzisiejsza lebiega! Tera sie PIT-a bez internet
    wysyla. Nota bene tak jak sie spotyka motocyklistow w internecie a nie
    na ulicy :-P

    pozdr
    pj

  • 26. Data: 2011-11-30 12:46:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-30, (pj) <j...@g...com> wrote:

    > Boszsz... co za niedzisiejsza lebiega! Tera sie PIT-a bez internet
    > wysyla. Nota bene tak jak sie spotyka motocyklistow w internecie a nie
    > na ulicy :-P

    Specjalnie dodalem dramaturgii. Bez internet to ja juz od dwoch lat
    wysylam.

    --
    Artur
    ZZR 1200