  • 1. Data: 2011-11-23 19:29:24
    Temat: Junak 901 wibracje pomocy !!
    Od: dmj3737 <dmj3737@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam
    od nie dawna jestem właścicielem junaka 901 80ccm. mam do was pytanie czy
    da sie jakos zniwelować drgania przy 5 tys. ponieważ silnik junaka jest
    montowany bez po sierednio do ramy wszystko wibruje przez to dokręcają sie
    śrubki. Słyszałem ze użytkownicy daja pod śrubki gumę (dętkę itp). Prosze
    o pomoc DMj.....

  • 2. Data: 2011-11-23 19:46:49
    Temat: Re: Junak 901 wibracje pomocy !!
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-23 20:29, dmj3737 pisze:

    > bez po sierednio

    oo,tych słów jeszcze nie znałem..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2011-11-23 22:04:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]
    > junaka jest montowany bez po sierednio do ramy wszystko wibruje przez to
    > dokręcają sie śrubki. Słyszałem ze użytkownicy daja pod śrubki gumę

    CZAD !!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2011-11-23 22:26:44
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 23.11.2011 23:04, Kuczu pisze:

    > CZAD !!

    ale weź przeczytaj dokładnie: śrubki sie same dokrecają. Moze sprzedac
    ten patent Harleyowi?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2011-11-24 00:19:55
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    siema kretyn :)

    doomin13
    smc660smc
    vtr1000

    Użytkownik "dmj3737" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

  • 6. Data: 2011-11-24 05:31:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-23 23:26, Arni pisze:

    > ale weź przeczytaj dokładnie: śrubki sie same dokrecają.

    Wiem, dlatego wlasnie bylem pod takim wrazeniem !

  • 7. Data: 2011-11-24 07:34:11
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 20:29, dmj3737 pisze:

    > dokręcają sie śrubki. Słyszałem ze użytkownicy daja pod śrubki gumę
    > (dętkę itp). Prosze o pomoc DMj.....

    klej do gwintow sie daje, a nie gume. Przynajmniej u mnie, na prowincji.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 8. Data: 2011-11-24 09:04:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > klej do gwintow sie daje, a nie gume. Przynajmniej u mnie, na prowincji.

    -chopak da teraz klej z gwintem,taki do papieru.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-11-24 17:21:27
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > -chopak da teraz klej z gwintem,taki do papieru.

    gwint do papieru?
    bez sensu

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 10. Data: 2011-11-24 17:38:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-24 18:21, Andrzej pisze:

    > Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > gwint do papieru?
    > bez sensu

    ojtam,poszukaj w torebce i zobacz na jakiej zasadzie szminka Ci działa:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S