  • 11. Data: 2011-11-26 00:15:08
    Temat: Re: Witamy w ZSRE
    Od: luzur <l...@o...pl>

    On 25 Lis, 16:51, "Szymon Machel" <s...@i...pl> wrote:

    > A któremu to złodziejowi ta akcyza jest potrzebna?
    > I to jest chyba właściwe pytanie.
    > Co to ona od Boga dana?
    >
    > Szymon

    To wszystko dla naszego dobra.
    Przecież rząd dobrze wyda te pieniądze...

  • 12. Data: 2011-11-26 16:39:30
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "luzur" To wszystko dla naszego dobra.
    Przecież rząd dobrze wyda te pieniądze...

    oczywiscie - oni zawsze wiedza lepiej co jest nam potrzebne...
    n.p. moje roczne podatki sfinansuja wymiane dwoch znakow na najdrozszej i
    najszybciej oddanej do remontu drogi na swiecie - S8
    Tytus

  • 13. Data: 2011-11-26 16:42:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-26, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > n.p. moje roczne podatki sfinansuja wymiane dwoch znakow na najdrozszej i
    > najszybciej oddanej do remontu drogi na swiecie - S8

    Chlopaki, skad u was ta niechec do panstwa?? Mnie Nikanor przekonal!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-11-28 11:12:55
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    > Chlopaki, skad u was ta niechec do panstwa?? Mnie Nikanor przekonal!
    Nie dowracaj kota ogonem - pierwszy zacząłeś :P

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 15. Data: 2011-11-28 11:14:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-28, Andrzej <s...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > Nie dowracaj kota ogonem - pierwszy zacząłeś :P

    Ale zostalem nawrocony, juz niedlugo z usmiechem na twarzy wypelnie
    PIT-a i z duma i wyprezona klata zaniose go wyslac na poczte.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-11-28 11:15:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-28 12:12, Andrzej pisze:

    > Nie dowracaj kota ogonem - pierwszy zacząłeś :P

    "Moje dziecko, ty zawsze jesteś przy mnie i wszystko moje do ciebie
    należy. A trzeba się weselić i cieszyć z tego, że ten brat twój był
    umarły, a znów ożył, zaginął, a odnalazł się"

    Pozdrawiam
    Donek & druzyna AKA RZONT.
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 17. Data: 2011-11-28 11:45:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 26 Nov 2011 16:42:48 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Chlopaki, skad u was ta niechec do panstwa?? Mnie Nikanor przekonal!

    Z doświadczenia, niestety.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2011-11-28 14:06:19
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    > Ale zostalem nawrocony, juz niedlugo z usmiechem na twarzy wypelnie
    > PIT-a i z duma i wyprezona klata zaniose go wyslac na poczte.

    nie ma letko! żeby udowodnić swoje zupełne nawrócenie będziesz musiał pójść
    drogą Anny Grodzkiej

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 19. Data: 2011-11-28 14:52:12
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-28 15:06, Andrzej pisze:

    > nie ma letko! żeby udowodnić swoje zupełne nawrócenie będziesz musiał
    > pójść drogą Anny Grodzkiej

    Kto to jest Anna Grodzka i czym jezdzi?

    --
    RD07 - dożywocie.