  • 1. Data: 2011-11-25 17:19:58
    Temat: Re: Szersza opona z tylu
    Od: szychagno <szychagno@_NOSPAM_interia.pl>

    witam!
    pisze aby wysluchac waszych opinii...
    wlasnie jestem przed wymiana opon i zastanawiam sie jaki rozmiar zalozyc
    czy oryginalnie 170/60/17 czy bardziej dostepny 180/55/17?? Dodam ze felga
    jest 5,5" wiec teoretycznie taka jak do 180... moto to yamaha bulldog.
    Do zakupu 180 sklania mnie duzo wiekszy wybor.
    Prosze o wasze opinie na ten temat...