    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Date: Tue, 04 Mar 2014 21:20:24 +0100

    Powitanko,

    > Zgodnie z prawem mamy prawo zakładać, że inni jeżdżą względnie
    > sensownie, a nie przewidywać, że za każdym rogiem się debil
    > czai.

    Wedlug jakiego prawa, mozesz zacytowac? Cos slyszalem o zasadzie
    ograniczonego zaufania, o szczegolnej ostroznosci, ale zeby zakladac, ze
    wszyscy jezdza prawidlowo, well, wymaga to wyjatkowej odwagi (zeby nie
    nazwac tego inaczej), albo jazdy czolgiem. Ja tam wole jezdzic wlasnie
    tak, jakby za "kazdym rogiem czail sie debil". Dzieki temu zyje i inni
    uczestnicy ruchu w moim "zasiegu" tez. "Cmentarze sa pelne tych, co
    mieli pierwszenstwo", w tym przypadku kierownik opla wlasnie lezy na
    cmentarzu, a na pocieszenie dostal wyrok sprawcy.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa