    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <j7r5s6$6tb$1@inews.gazeta.pl> <wojbbvr1f0c8$.dlg@lepper.institute.com>
    <4ea15153$0$31630$c3e8da3$52450513@news.astraweb.com>
    <j7s4bm$3jc$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea19e3a$0$31679$c3e8da3$52450513@news.astraweb.com>
    <j7s920$h61$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea29d7a$0$9216$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com>
    <j7uc0v$ovr$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea2e14b$0$32488$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com>
    <j7ushr$c5t$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea59d96$0$14013$c3e8da3$c00c9adf@news.astraweb.com>
    <j896co$qmh$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea8372a$0$1696$c3e8da3$40cb80c2@news.astraweb.com>
    <j89dfv$j4r$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Windows Phone 7 Mango - czy ktoś uzywa już na codzień?
    Date: Wed, 26 Oct 2011 21:32:38 +0200

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Taka trudność odpalić wiki?

    Które? Bo wg tego najpopularniejszego "smartphone posiada klawiaturę
    numeryczną oraz nie posiada ekranu dotykowego albo występuje on bardzo
    rzadko. Smartphone pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Symbian, Palm
    OS lub MS Windows Mobile"

    To którego w końcu z tych starych gówien używasz? I dlaczego wtrącasz się w
    dyskusję o telefonach?

    > Raczej ty zrozumieć prostej odpowiedzi.

    Żadnej nie udzieliłeś.

    > Normalnie zwyczajnie. Nie używam jakiegokolwiek iGówna.

    Nie stać cię i dorobiłeś ideologię?