  • Data: 2011-11-13 00:19:11
    Temat: Re: Windows Phone 7 Mango - czy ktoś uzywa już na codzień?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cpt. Nemo <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Jaki Jobs ?
    > Telefony z aplikacjami w tym telefony windowsowe byly znane i uzywane
    > takze przezemnie zanim je Jobs zobaczyl i skopiowal po czym zakosil
    > nazwe Linksysowi i stworzyl z tego niedorobke - iPhone :)

    Ale uruchamianie fart-apps nigdy nie było sensem Palmów i innych Windows
    Mobilów. PDA służyły produktywności, stąd uknuto prefiks "smart-" a nie
    "funphone" ani "gadgetphone". Jobs ukradł nazwę smartfon i zrobił z niej
    jakąś chorą religię, którą android spotęgował.

    > Czyli o jakim Ty Jobsie myslisz ?

    Martwym. Tak samo jako ajfon już prawie.

    > Ja telefonow z windowsem ( nie mylic z ta nowa atrapa systemu win.)

    Nie atrapa, tylko Windows Phone to nie jest mobilny Windows tylko system dla
    telefonów.
    Co mu niby brakuje, żeby być "smart"? Pół miliona gównianych aplikacji na
    zasyfionym Markecie?

    > uzywalem od lat. W tym i do nawigacji i do celow biurowych i do
    > przegladania internetu, do przegladania i nawigowania wedlug starych
    > map przy pomocy OzziExplorera.

    No 10 lat temu WM to jeszcze było coś pięknego. Teraz już nawet patrzenie na
    niego boli.

    > No i do wielu jeszcze innych celow. Po
    > ta sa wlasnie smartfony. Do Twoich celow to wiekszosc telefonow
    > wystarczy, smartfon Ci nie potrzebny,

    Tak? To pokaż mi "zwykły telefon" z multidotykowym ekranem przynajmniej 3,7
    cala, porządną klawiaturą ekranową, listą kontaktów zintegrowaną z
    fejsbukiem, twitterem i linkedinem i obsługą tychże usług bez uruchamiania
    rozłącznych aplikacji, obsługujący SkyDrive, O365, Sharepoint, Exchange,
    Hotmail przez ActiveSync. I żeby jego pulpit nie był siatką smutnych
    statycznych ikon z mikroskopijnymi etykietami. I żeby na sraczu można było
    zdobywać xboxowe achievementy w Angry Birds. Znasz jakiś taki "zwykły
    telefon"? Może coś przeoczyłem. Miałem różne Nokie i SonyEriccsony i co
    nowsze tym mniej wygodne były, a wszystko poza dzwonieniem takie "od biedy",
    że aż żal. Dlaczego niby nie wolno mi kupić nowoczesnego telefonu?

    > a tego z nowa winda i tak nie
    > wykorzystasz, szkoda pieniedzy w Twoim przypadku.

    Bo nie zaśmiecam go aplikacjami do trąbienia? I nie steruję z niego
    telewizorem którego nie mam? I radzę sobie na mieście bez kupowania
    nawigacji? Mógłbym takie bzdety poinstalować, ale po co?
    Ja nie rozumiem, co to za głupia ideologia, by odradzać ludziom kupno
    wygodnych urządzeń do normalnych zastosowań. W imię czego właściwie?