  • Data: 2011-10-26 21:48:10
    Temat: Re: Windows Phone 7 Mango - czy ktoś uzywa już na codzień?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Może to
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Smartfon

    A może tamto? Bo jest z tego samego wiki.
    Niestety dla ciebie ani w jednym ani w drugim nie jest napisane, że Nokia
    500 czy 800 to nie telefon. Tym bardziej nie jest nigdzie napisane, że
    obowiązkiem jest zaśmiecać sobie taki telefon milionem gównianych aplikacji.

    A już w drugim zdaniu ww. artykułu masz podaną odpowiedź na twoje pytanie
    godne patentowanego idioty: "Tylko po co wtedy smartfon?"

    > Udzieliłem: Marketing. Nie moja wina że nie rozumiesz.

    Pytałem czy nokia się myli nazywając swoje telefony telefonami. Nie
    odpowiedziałeś.

    Sam sobie nawaliłeś, fujaro.