  • 21. Data: 2010-02-07 23:15:12
    Temat: Re: Windows Mobile nabiera wody niczym Titanic
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hkn7u1$dhd$...@n...onet.pl...
    > A ten Wow to tak z niczego ? Tak wiem sam marketing, a firma na M. to
    > oczywiscie nie ma marketingu ? To jakim cudem wcisneli ludziom Windowsa

    no ale marketowac tez trzeba miec co. z gowna cudu nie zrobisz bo ludzie
    szybko sie kapna.

  • 22. Data: 2010-02-08 08:28:34
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hkn74m$b74$2@news.onet.pl:

    > iphone sprzedaje sie lepiej niz wszystkie Nokie topowej serii N razem
    > wziete. I prosze nie mow ze zapalek sprzedaje sie wiecej od czekolady.

    Wiec mówisz mi że gorzkiej czekolady sprzedaje się mniej niż w ogólej
    wszystkich czekolad?
    67mln to smartphone nokii, 25mln to smartphone (wg mnie "smartphone") appla.
    Nokia sprzedaje wiecej smarthonów niż apple. Takie są fakty. A że jakiś model
    sprzedaje się słabiej niż inny model innego producenta? Nie ma to żadnego
    wpływu na fakt że nokia sprzedaje ponad 2 razy więcej spartphonów niż apple.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 23. Data: 2010-02-08 08:33:48
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hkn7o2$dhd$1@news.onet.pl:

    > Nie pamietam

    Ale 10 minut temu jeszcze pamiętałes i udzieleś mi odpowiedzi.
    A teraz po 10 minutach zapomniałeś. Nawet zapomniałeś że mi 10 minut temu mi
    odpowiedziales...
    Może to teraz jakiś inny Paweł Kamiński podszywa się pod się Jana
    Strybyszewskiego, pod którego ty się zawsze podszywasz?
    Po co ja z tobą w ogóle gadam???

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 24. Data: 2010-02-11 08:35:04
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Podsumowując głupie małpowanie Apple bez zrozumienia ich filozofii, która
    > w wypadku Apple jest integralna częścią ich projektów i ma uzasadnienie.
    > Moim zdaniem jeśli te wszystkie doniesienia okażą się prawda o czym
    > przekonamy sie juz za tydzień to w 2012r. Windows Phone Seven będzie
    > niszową nisza systemów dla smartphonów z udziałem 3-5%.

    Są przecieki, że będa dwie wersje WM7 - jedna taka, o której piszesz,
    zupełny odskok w bok, w strone Zune.
    Ale bedzie i druga wersja 'business' - kompatybilna w dół, bez tego groma
    ograniczeń.

    JA

  • 25. Data: 2010-02-12 07:18:30
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 07 Feb 2010 15:54:36 +0100,
    Jan Strybyszewski <k...@...pl> screamed:
    > Windows Mobile 6.5 nie wnosi nic nowego do rodziny, a o Windows Phone
    > Seven kraża coraz to straszniejsze informacje. Wedle jeszcze ciepłych
    > informacji, Windows Phone Seven następca Windows Mobile będzie miał:
    [...]
    > b) Całkowity zakaz instalowania aplikacji z kart SD lub za pomoća kabla
    > USB z peceta. Zostaje tylko Marketplace jako jedyne źródło. Partycja
    > systemowa zabezpieczona przed dostępem.

    Ciekawe czy jak u konkurencji wprowadzą półroczną karencję na odrzucenie
    bugfixu...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 08:16:57 user up 12346 days, 20:11, 1 user, load average: 0.01, 0.28, 0.84 ]

    Reality is an illusion created by a lack of alcohol. -- N. F. Simpson

  • 26. Data: 2010-02-12 13:36:19
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Feb 7, 6:54 pm, ToMasz <t...@g...pl> wrote:

    > zgadza sie. a słyszałeś o  petycjach do MS w których prosi sie o suport
    > XP? - 10 lat już ma xp?

    petycjach? o rany! jak do jakiegoś urzędu!
    Czy naprawdę nikt nie przywróci WONEGO rynku? Pzozstaniemy na łasce
    MONOPOLI trzęsących nawet polityką? Cóż za ohydne czasy!

    > Jak ja miałbym decywować to niech ten wm6.0 nawet zostanie...

    no bo rzeczywiście, w przypadku takich firm jak Microsoft, "postęp"
    oznacza tylko i wyłącznie rozwijanie technologii utrudniających życie
    użytkownikom.