eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...? › Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Windows Mobile] czy Outlook mobile faktycznie tak dziwnie dziala...?
    Date: Fri, 18 Dec 2009 08:57:59 +0000 (UTC)

    Dnia 17.12.2009 Jeremiasz <a...@w...pl> napisał/a:

    > Niestety nazajutrz znowu zawzięcie 'wyszukiwał zmiany' przez dłuższy
    > czas mieląc cały tysiączek, po czym wyświelił 7 nowo-napłynietych
    > wiadomości. Potem było jeszcze gorzej - tego samego dnia po kilku godzinach
    > znwu sprawdzałem pocztę i nie dość że znowu na początku zajął się mieleniem,
    > to... nie wyświetlił nowych maili, które w międzyczasie dopłynęły na moja
    > pocztę...

    A na PC nie kasujesz emaili i nie masz opcji coś jak 'kasuj na serwerze gdy
    skasuję na komputerze?'

    > Czy coś robię nie tak? czy on nie powinien połączyć się z serwerem poczty,
    > sprawdzić po dacie, że z ostatnicz 3 dni to jest kilka maili i tylko je
    > ściagnąć, zapisac i kwita?

    Którą komendą?
    http://tools.ietf.org/html/rfc1939

    POP3 jest bardzo prymitywny, a Ty próbujesz go użytkować jak jednofolderowy
    IMAP, z tym że się tak nie da na różnych klientach.
    Zobacz ww dokument i sam dojdziesz do wniosku:
    - jak pobierzesz na WM tylko 'górkę' to on sobie zapamięta 'msg' które pobrał,
    'msg' to po prostu numer wiadomości indeksowany na serwerze pop3,
    - jak mu z PC pokasujesz emaile w inboxie to na następny raz każda wiadomość
    może mieć inny numer, jak klient to stwierdzi że coś nie halo, to musi
    się wyzerować i pobrać nagłówki ponownie.
    - nie da się pobrać 'za 3 dni' bez pełnej synchronizacji, a tą na dobrą
    sprawę portafi utrzymać tylko 1 klient poczty
    - pop3 nie rozwiązuje problemów typu: przeczytałem na jednym, na drugim mam
    nieprzeczytane, każdy spam usuwasz tyle razy ile masz terminali itd.
    - nie umie też rozbierać wiadomości mime, co znaczy że nie pobierze np header+
    treść, a załączniki na życzenie - ssasz do limitu - a po co? to na telefonie i
    trwa i kosztuje.
    - jak chcesz użytkować _dobrze_ pocztę na >1 terminalu, to poszukaj operatora
    z IMAP.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***