  • 61. Data: 2011-12-28 15:30:15
    Temat: Re: Wieśniaki!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 15:19, Chris pisze:
    (...)
    > Pisałem że nie mam nic do przyjezdnych

    "Odezwał się wieśmak z piaseczna ... do Warszawy ci jeszcze daleko ... "

    Jasne :)

    > tylko żeby nie blokowali drogi i
    > robili sztucznych korków jadąc 60 lewym pasem na 3-pasmówce gdzie prawy
    > jest wolny i można sobie jechać tak wolno jak się komu podoba.

    A co, nagminnie tak postępują?

    > To kiedy i gdzie to piwo :)

    Nie, nie. Zastanawiałem się co mi napiszesz zachęcającego o DC
    - póki co tylko wymieniłeś DoQ jakieś towarzystwo.

  • 62. Data: 2011-12-28 15:31:08
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Czyli poza Warszawą nie można mieć przyjaciół i znajomych?

    To ty pisałeś o jakiś ziomalach ....

    > Odstaw to zielsko.

    To ty odstaw i wracaj do szkoły .. lekcje już odrobione że rodzice dali ci
    dostęp do komputera i neta ?

    > Odkrycie stulecia - w mieście są teatry, bary i kina! Ale co jeszcze jest
    > w tej Warszawie że tak się z nią utożsamiasz?

    Ja tu po prostu mieszkam a że mi z tym dobrze to moja sprawa a nie twoja ...

  • 63. Data: 2011-12-28 15:32:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Chris <a...@g...pl> wrote:

    > Ty mówisz o mulitplexach a nie o kinach . powiem Ci że Warszawie ciągle są
    > kina gdzie grają dobre filmy bez popcornu :)

    No i ile tych kin masz, ze mowisz "kina"?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2011-12-28 15:34:35
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > No i ile tych kin masz, ze mowisz "kina"?

    Jak byś poszukał to pewnie tyle co multiplexów :) choć trzeba przyznać że
    coraz mniej bo jednak utrzymanie kina jest kosztowne.

  • 65. Data: 2011-12-28 15:37:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Chris <a...@g...pl> wrote:

    > Jak byś poszukał to pewnie tyle co multiplexów :) choć trzeba przyznać że
    > coraz mniej bo jednak utrzymanie kina jest kosztowne.

    Co szukal? Jak te kina mozna na palcach jednej reki policzyc a
    multiplexow jest pewnie 2-3 razy tyle.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2011-12-28 15:37:38
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    MM wrote:

    > byłem ostatnio w Warszawie, przejazdem.
    >
    > był wieczór, nie padało, temperatura ok 1*C na +, jezdnia ani sucha,
    > ani mokra. Generalnie Ch... wie co tam na niej jest.
    >
    > Ruszam spokojnie spod świateł i się zaczyna, uślizg koła, dalej
    > roboty drogowe przejazd lewo-prawo czuję że jest ślisko, myślę jadę
    > wolniej.
    >
    > No ale warszawiacy zapier... ograniczenie do 80, a oni z 20km więcej,
    > a ja spokojnie ok 70 na prawym.
    >
    > Cóż, tablice WE itp mają lepszą przyczepność niż moje auto z
    > tablicami GD, później widać tych mistrzów prostej na drzewach,
> [...]

    Nasza wina, ze masz nieodpowiednie opony? :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 67. Data: 2011-12-28 15:39:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-12-2011 15:31, Chris pisze:
    > To ty pisałeś o jakiś ziomalach ....

    Ja pisałem że jakość miasta zależy od znajomych?? Co ty zażywasz?

    > To ty odstaw i wracaj do szkoły .. lekcje już odrobione że rodzice dali
    > ci dostęp do komputera i neta ?

    O jej, a nie poskarżysz pani?

    > Ja tu po prostu mieszkam a że mi z tym dobrze to moja sprawa a nie twoja

    Czyli mentalnie jesteś wieśmakiem, co wywyższa się miejscem
    zamieszkania, a jak dojdzie co do czego to nie umie obronić swoich racji.

    --
    Paweł

  • 68. Data: 2011-12-28 15:40:19
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    J.F wrote:

    > do wsi/miasteczka do przejezdni wjechali 100 i zwalniac im sie nie
    > chce. A lokalesi - gdzie im sie spieszyc, jak za 300m skrecaja.

    ...na dodatek skrecaja bez kierunkowskazu, bo przeciez cala wies wie,
    ze Mietek tu mieszka i tu wlasnie bedzie skrecal...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 69. Data: 2011-12-28 15:40:50
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > A co, nagminnie tak postępują?

    Często jak jadę to wiedzę rejestracje Lx xxxxxx itp ... właśnie tak
    postępujące. Nie powiem że Warszawa tak nie postępuje ale tu trudniej
    zweryfikować kto jest kto :) Ja tam jak wyprzedzę kogoś lewym pasem z
    automatyucznie jadę do prawej strony nawet jak nikogo za mną nie ma ...

    > Nie, nie. Zastanawiałem się co mi napiszesz zachęcającego o DC
    > - póki co tylko wymieniłeś DoQ jakieś towarzystwo.

    Zawsze się zastanawiałem czemu każdy taki mocny w gębie przez odległość,
    pogadać face to face już nie da rady :)

  • 70. Data: 2011-12-28 15:41:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-12-2011 15:30, Artur Maśląg pisze:

    > "Odezwał się wieśmak z piaseczna ... do Warszawy ci jeszcze daleko ... "
    > Jasne :)

    On coś musi zażywać, albo "koksuje".. bo z pamięcią krótkotrwałą i
    logiką nie ma nic wspólnego :)

    --
    Paweł