  • 31. Data: 2011-11-16 10:40:59
    Temat: Re: Wielozadaniowość w telefonie
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-11-15, o godz. 10:35:24
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Mało która nawigacja na telefon działała w trybie offline...
    > Telefony nie miały do pewnego czasu wystarczającej
    > mocy przerobowej w procesorach do przeliczania
    > strategii omijania skrzyżowań czy rekalkulacji trasy
    > przy jakiejś zmianie w czasie rzeczywistym - odsyłały
    > tylko pozycję do serwera i instrukcje wracały z serwera.

    Chyba iPhone tak ma bo np. TomTom na Nokii E61 z odbiornikiem GPS po BT
    na początku maja 2006 roku jakoś problemów nie miał. Na "krótkiej"
    trasie z Budapesztu do Szczecina jakoś nie miał problemów z
    prowadzeniem od drzwi do drzwi.

    Zdrówko

  • 32. Data: 2011-11-16 11:16:36
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-11-14 22:54, Pszemol pisze:
> [...]
    > telefonie. Ktoś chce grać jednocześnie w dwie gry na telefonie? Edytować
    > dokument MS Worda z jednoczesnym zaglądaniem do formularza MS Excel na
    > ekraniku 4"? Nie umiem sobie wyobrazić jakie dwie funkcje może telefon
    > spełniać *jednocześnie* które wymagałyby pełnej wielozadaniowości a nie
    > tylko pulsującego odświeżenia poczty w tle czy odebrania rozmowy
    > przychodzącej z serwera VoIP do czego wcale pełnej wielozadaniowości nie
    > potrzeba...
    > Czy ktoś zechciałby moją wyobraźnię wzbogacić i napisać do czego on u
    > siebie w telefonie wykorzystuje wielozadaniowośc?

    Ja na swoim Androidzie mam caly czas uruchomione GG i Skype i jeszcze
    aplikacje automatycznie nagrywajaca rozmowy (standardowe nagrywanie
    systemowe mi nie dziala). Czy na IPhone moglbym to miec?

  • 33. Data: 2011-11-16 11:24:41
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Jak długo będziecie karmić tego trolla - idiotę, który co chwilę chwali się
    swoją głupotą i tępotą?
    Dzisiaj nie ma nawigacji offline, jutro się okaże, że nie ma tetrisa albo węża
    bez połączenia z siecią.
    Chociaż w sumie, to chyba on was karmi, skoro tak chętnie wdajecie się w
    iDyskusje.

  • 34. Data: 2011-11-16 12:41:42
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-16 12:24, Tomek wrote:
> [...]
    > albo węża bez połączenia z siecią.
    > Chociaż w sumie, to chyba on was karmi, skoro tak chętnie wdajecie się w

    Jak sama nazwa wskazuje - to grupa dyskusyjna.
    Powinnismy sie w zasadzie cieszyc, ze jest tutaj Pszemol, przynajmniej
    cos sie dzieje ;] Zobacz grupy palmos, palmtop, amiga, atari. Umarly w
    taki czy inny sposob.
    Kazdy moze zdecydowac czy podjac dyskusje z Pszemolem czy nie. Ten temat
    jest akurat dosc ciekawy: na ile sprawdza sie w praktyce
    pseudo-multitasking iOS i czy wyplywaja z tego jakies wymierne korzysci.
    Pszemol sie myli? Co za problem rzeczowo go naprostowac, zreszta nie on
    jedyny sie myli. W wiekszosci przypadkow nie bedzie kontynuowal tematu.
    Jednej rzeczy nie mozna mu odmowic: nie zauwazylem zeby robil osobiste
    wycieczki lub uzywal inwektyw, chyba ze ktos wczesniej wyskoczy pod jego
    adresem. Obecnie to rzadkosc, co chwila ktos darmowo wysyla do
    psychiatryka, funduje leki, mierzy czyjes iq itd.
    Byc moze odwiedzasz gruple foto.cyfrowa; zagoscil tam Zygmunt Dariusz,
    tamten gosc znacznie lepiej pasuje do definicji trola.
    Zdrowko

  • 35. Data: 2011-11-16 12:48:36
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 13:41:42 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > Powinnismy sie w zasadzie cieszyc, ze jest tutaj Pszemol, przynajmniej
    > cos sie dzieje ;] Zobacz grupy palmos, palmtop, amiga, atari. Umarly w

    flejm ma mało wspólnego z dyskusją
    Co więcej - takie flejmy z idiotami odstraszają tych, co chcą dyskutować.
    Wymienione grupy umarły, bo umarł przedmiot ich dyskusji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 36. Data: 2011-11-16 12:53:41
    Od: atm <...@v...pl>

    > flejm ma mało wspólnego z dyskusją
    > Co więcej - takie flejmy z idiotami odstraszają tych, co chcą dyskutować.
    > Wymienione grupy umarły, bo umarł przedmiot ich dyskusji.

    Do flejma trzy byloby choc troche ognia... tutaj sprzet iCostam pali sie
    jak zbutwiale drewno ;]
    Masz racje w przypadku tych gup polegl przedmiot dyskusji ale odwrot od
    grup dyskusyjnych jest zauwazalny nawet na pozostalych grupach. Spojrz
    chocby na .ogloszenia. W zasadzie zamieszczanie tam ogloszen stracilo
    sens. W stosunku do okresu kilka lat wstecz to jest tam pustynia. Na
    grupie gry.komputerowe tez ludzie zauwazaja powolna agonie.

  • 37. Data: 2011-11-16 13:11:31
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 13:53:41 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > sens. W stosunku do okresu kilka lat wstecz to jest tam pustynia. Na
    > grupie gry.komputerowe tez ludzie zauwazaja powolna agonie.

    .ogłoszenia to tylko jest dowód, że nikt tego badziewia nie chce czytać.
    Dowodzi to również, że każdy spam powinien być z cała stanowczością
    tępiony. Od ogłoszeń są inne, lepsze miejsca. Jest alledrogo, ebay, gumtree
    i setki innych miejsc. Jeżeli mimo to nie chce się sprzedać, to znaczy, że
    oferta jest ZUS warta i warto by ją poprawić. Idiota wrzucający ofertę
    tutaj, jedyne co robi, to wrzeszczy: "zobaczcie jaką gównianą ofertę
    wypociłem, wywiesiłem ją w miejscu gdzie są setki tysięcy oglądających i
    NIKT jej nie chciał. Może tu się znajdzie jakiś debil chcący przepłacić?"

    Oprócz tego usenet ogólnie upada, zgodnie z różnymi czarnymi scenariuszami,
    konfiguracja czytnika usenetu przekracza możliwości intelektualne
    przeciętnego użytkownika internetu. W dodatku nie można sobie wrzucić
    słitaśnej foci na avatara i migającego pierdyliardem kolorków animowanego
    gifa do podpisu. Tu trzeba napisać jakąś treść. W dodatku - o zgrozo -
    posty typu "komurka mi sie wylaczyla, jak ja wlaczyc otpisz SZYPKO!!!!!"
    nie znajdują uznania w tym szyderczym gronie, no co za wredny świat.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 38. Data: 2011-11-16 13:14:08
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał :

    > Jak sama nazwa wskazuje - to grupa dyskusyjna.

    Tylko nie wmawiaj mi, że "dyskusja" z idiotą, która kończy się porażką, bo
    idiocie nie udowodnisz, że nie ma racji - Cię kręci.

  • 39. Data: 2011-11-16 13:25:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-16 14:14, Tomek wrote:

    > Tylko nie wmawiaj mi, że "dyskusja" z idiotą, która kończy się porażką,
    > bo idiocie nie udowodnisz, że nie ma racji - Cię kręci.

    Zauwaz, ze tematu liczenia trasy na hmmmm... serwerach nie podniosl.
    Ostatnich rewelacji na temat nowych "ficzerow" iOS5 tez chyba nie
    komentowal. Apropos jest nadzieja na poprawnie dzialajaca baterie w 4S ;]
    http://palmtop.pl/79277/nowe-lepsze-baterie-li-on-pr
    zed-nami/

  • 40. Data: 2011-11-16 13:36:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:ja01ab$apj$1@inews.gazeta.pl...

    > TimeRecording
    >
    > ale na markecie jest tego sporo - co za problem sprawdzic samemu?

    Chciałem się dowiedzieć co Ty wybrałeś i czego Ty używasz.