  • Data: 2011-11-16 13:11:31
    Temat: Re: Wielozadaniowość w telefonie
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 13:53:41 +0100, atm napisał(a):

    > Masz racje w przypadku tych gup polegl przedmiot dyskusji ale odwrot od
    > grup dyskusyjnych jest zauwazalny nawet na pozostalych grupach. Spojrz
    > chocby na .ogloszenia. W zasadzie zamieszczanie tam ogloszen stracilo
    > sens. W stosunku do okresu kilka lat wstecz to jest tam pustynia. Na
    > grupie gry.komputerowe tez ludzie zauwazaja powolna agonie.

    .ogłoszenia to tylko jest dowód, że nikt tego badziewia nie chce czytać.
    Dowodzi to również, że każdy spam powinien być z cała stanowczością
    tępiony. Od ogłoszeń są inne, lepsze miejsca. Jest alledrogo, ebay, gumtree
    i setki innych miejsc. Jeżeli mimo to nie chce się sprzedać, to znaczy, że
    oferta jest ZUS warta i warto by ją poprawić. Idiota wrzucający ofertę
    tutaj, jedyne co robi, to wrzeszczy: "zobaczcie jaką gównianą ofertę
    wypociłem, wywiesiłem ją w miejscu gdzie są setki tysięcy oglądających i
    NIKT jej nie chciał. Może tu się znajdzie jakiś debil chcący przepłacić?"

    Oprócz tego usenet ogólnie upada, zgodnie z różnymi czarnymi scenariuszami,
    konfiguracja czytnika usenetu przekracza możliwości intelektualne
    przeciętnego użytkownika internetu. W dodatku nie można sobie wrzucić
    słitaśnej foci na avatara i migającego pierdyliardem kolorków animowanego
    gifa do podpisu. Tu trzeba napisać jakąś treść. W dodatku - o zgrozo -
    posty typu "komurka mi sie wylaczyla, jak ja wlaczyc otpisz SZYPKO!!!!!"
    nie znajdują uznania w tym szyderczym gronie, no co za wredny świat.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla