  • Data: 2011-11-16 15:57:21
    Temat: Re: Wielozadaniowość w telefonie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:ja0dlc$95t$1@news.onet.pl...

    > Zauwaz, ze tematu liczenia trasy na hmmmm... serwerach nie podniosl.
    > Ostatnich rewelacji na temat nowych "ficzerow" iOS5 tez chyba nie
    > komentowal. Apropos jest nadzieja na poprawnie dzialajaca baterie w 4S ;]
    > http://palmtop.pl/79277/nowe-lepsze-baterie-li-on-pr
    zed-nami/

    Goście - wyluzujcie trochę - nie robię tu za rzecznika prasowego Apple.
    Nie mam obowiązku odpisywać na każde pytanie ani też obowiązkowo
    ustosunkować się do zarzutów pochodzących z czyjejś niewiedzy...
    Akurat wczoraj była śliczna pogoda więc zamiast tracić czas z nudów na
    niusach byłem na rowerze a Wy od razu zarzucacie mi brak ustosunkowania
    się do czegoś tam...

    Jedni nie tolerują moich wypowiedzi, filtrują je namiętnie i narzekają na
    wyciąganie mnie z ich KF, inni się niecierpliwią i emocjonują gdy się
    spóźnię jeden dzień z odpowiedzią bo pojadę na rower :-) Skąd takie
    bipolarne emocje? :-) Wahadło od skrajnej nienawiści do niecierpliwej
    ciekawości co Pszemol napisze... :-))) Ta grupa ma jakiś bipolar disorder
    :-)