  • Data: 2011-11-16 13:45:59
    Temat: Re: Wielozadaniowość w telefonie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j9vvcg$5gq$1@inews.gazeta.pl...

    > jak to, iPhone nie ma multitaskingu?
    > W androidowym yanosiku jest opcja/klawisz 'pracuj w tle'
    >
    > Widac jednak, ze te aplikacje nadal sie widocznie roznia.
    > (p.s. kolega z pracy - ktoremu ostal sie iPhone4 bo nikt go nie chcial -
    > twierdzi, ze czasami yanosik - jak i inne aplikacje sie zawieszaja - zdaza
    > sie rzadko, ale sie zdarza)

    Mi się żadne aplikacje nie zawieszają na iPhone4.
    Jeśli yanosik się wiesza to kupa.

    > no przeciez chyba od 2 miesiecy to sprawdzasz - jesli to co piszesz mozna
    > uznac za wyrazenie checi odblokowania 'jablka'

    Nic nie sprawdzam. Od chęci do zrobienia czegoś konkretnego
    w tym kierunku jest daleka droga dla lenia patentowanego ;-)

    > nie wiem - moze trzyma na kolanach?

    To jak nie wiesz to zapytaj :-)

    > w PL tak, jeszcze (ale przydaloby sie cos z tym zrobic widzac jak
    > niektorzy maja ten ekran przylepiony do przedniej szyby na wysokosci
    > wzroku - niemal przed soba)
    >
    > np. na Slowacji - jest zakaz (i dobrze).

    Szybę to sobie mozna zasłonić bez przylepiania niczego do niej.
    Widziałem takich matołków co sobie wieszają różne proporczyki,
    płyty CD na lusterku wstecznym i połowy drogi nie widzą potem.

    > ???
    > we aucie sluzbowym mam dedykowanego TomToma
    > - zapewniam Cie, ze to jest off-line.

    Kiedyś, bardzo dawno temu, na pierwszych telefonach z gpsem
    widziałem opisy nawigacji co wymagały data-plan bo na bieżąco
    gadały z serwerem providera AT&T aby dać tą usługę klientowi
    bo telefon był sam z siebie za słaby aby mieścić mapy całego
    kraju i sobie radzić z liczeniem drogi na bieżąco. Ale to było jakieś
    4-5 lat temu tu w USA. Nie wiem kiedy ten Tom-Tom widziałeś w PL.

    > dobrze ze tego nie wiedza moje obecne nokie e51/e66/5230 oraz nie
    > wiedzialy moje starenkie palmy Clie serii TJ a potem TH55

    Zadaj swojej Nokii e51 trasę z Miami, FL do Vancouver, Canada
    i zobaczymy ile jej zejdzie czasu policzenie drogi offline...
    To będzie tak na oko z 4-5000 mil jazdy.

    > tak - bo chce wiedziec, czy skrecic w lewo/prawo a nie kalkulowac z mapy
    > co zrobic by dojechac do celu (w koncu czegos oczekuje od nawigacji) - ale
    > to zapewne sila przyzwyczajenia.

    Kalkulować z mapy??? Nie widzisz na obrazku gdzie Ci się trasa
    zakręca? A to ze idzie w dół na mapie to chyba widzisz że trzeba
    skręcić w lewo gdy na mapie jest w prawo?

    > W porzadnej nawigacji masz obracana mape, przyblizanie mapy przy
    > manewrach, dodatkowo pokazany kierunek do celu oraz ew. wskaznik w
    > stosunku do stron swiata. Nie wiedziales o tym?

    Co Ty kuźwa nieprzytomny z tym "nie wiedziałeś o tym"??
    Ty myślisz ze ja nigdy nawigacji samochodowej nie miałem?
    Ja Ci napisałem jaką ja mam preferencję ustawiania mapy
    że mi nie pasuje obracanie jej bo gubi się wtedy łatwo
    orientację w terenie i jak Ci GPS każe skręcić w lewo a wczoraj
    zrobili tą ulicę jednokierunkową to Ty skręcisz bo musisz,
    zdając się w 100% na gps zamiast ruszyć trochę głową i patrzyć
    na znaki... Ustawianie mapy w gps na kręcenie się do kierunku
    jazdy ogłpia kierowcę uzależniając go w 100% od GPSa.
    Sprawdzałem to już na kilku swoich kolegach z pracy z którymi
    miałem okazję jechać na delegację.