  • Data: 2011-11-16 09:22:24
    Temat: Re: Wielozadaniowość w telefonie
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-15 17:35, Pszemol pisze:

    > Patrzę na komentarze użytkowników na AppStore i czytam
    > jednak o jakichś narzekaniach... Cytuję dwa ostatnie (najnowsze):
    > Listopad 12, użytkownik "PiesHakelberry":
    > "Brakuje pracy w tle"

    jak to, iPhone nie ma multitaskingu?
    W androidowym yanosiku jest opcja/klawisz 'pracuj w tle'

    Widac jednak, ze te aplikacje nadal sie widocznie roznia.
    (p.s. kolega z pracy - ktoremu ostal sie iPhone4 bo nikt go nie chcial -
    twierdzi, ze czasami yanosik - jak i inne aplikacje sie zawieszaja -
    zdaza sie rzadko, ale sie zdarza)

    > Październik 18, użytkownik "dzikuseq":
    > "Non stop się zacina, próby zgłoszenia radaru nie udają się.
    > Mapa na iphone4 chodzi gożej niż googlemaps na starym iphone3g."
    >
    > Nie wiem jak interpretować to "gożej", czy to małolat przed
    > maturą czy pracownik go"ż"elni po rundzie testowania napojów ;-)

    mapa na androidowym telefonie chodzi rownie dobrze jak ta googlowa
    (z tym, ze jadac autem nie uzywam ani mapy yanosikowej, ani googlowej -
    probowalem i jednej i drugiej - obie daja od biedy rade, ale wole jednak
    normalna nawigacje off-line.

    > Zdaję sobie z tego sprawę. Planuję odblokować iPhone4 przed
    > następną wycieczką za granicę ale nie mogę się za to zabrać...
    > Trochę trzeba poczytać, i upewnić się, że sobie telefonu

    no przeciez chyba od 2 miesiecy to sprawdzasz - jesli to co piszesz
    mozna uznac za wyrazenie checi odblokowania 'jablka'

    > Muszę sobie jak będę w PL w grudniu wtedy zassać i posprawdzam...
    > A jakiego uchwytu używa samochodowego? Czy może coś polecić?

    nie wiem - moze trzyma na kolanach?

    > Czy w Polsce legalne jest przylepianie przyssawką takich gadżetów
    > do szyby przedniej? W niektórych stanach USA jest to nielegalne
    > i trzeba montować do deski rozdzielczej albo do wylotów wentylacji.

    w PL tak, jeszcze (ale przydaloby sie cos z tym zrobic widzac jak
    niektorzy maja ten ekran przylepiony do przedniej szyby na wysokosci
    wzroku - niemal przed soba)

    np. na Slowacji - jest zakaz (i dobrze).

    > Mało która nawigacja na telefon działała w trybie offline...

    ???
    we aucie sluzbowym mam dedykowanego TomToma - zapewniam Cie, ze to jest
    off-line.

    > Telefony nie miały do pewnego czasu wystarczającej
    > mocy przerobowej w procesorach do przeliczania
    > strategii omijania skrzyżowań czy rekalkulacji trasy
    > przy jakiejś zmianie w czasie rzeczywistym - odsyłały
    > tylko pozycję do serwera i instrukcje wracały z serwera.

    dobrze ze tego nie wiedza moje obecne nokie e51/e66/5230 oraz nie
    wiedzialy moje starenkie palmy Clie serii TJ a potem TH55

    > Lubisz obracanie mapy?? 8-) Ja ustawiam GPSa aby mapa
    > stała zawsze z północą na górze - jakoś dla mnie, z obracaniem
    > mapy w kierunku jazdy w nieznanym terenie łatwiej mi się jest
    > zgubić... Jesteś wtedy zdany na łaskę i niełaskę GPSa, który
    > przecież niezawsze dobrze informuje o drodze i wtedy
    > ciężko mi się odnaleźć i zdecydować szybko gdzie jechać...

    tak - bo chce wiedziec, czy skrecic w lewo/prawo a nie kalkulowac z mapy
    co zrobic by dojechac do celu (w koncu czegos oczekuje od nawigacji) -
    ale to zapewne sila przyzwyczajenia.
    W porzadnej nawigacji masz obracana mape, przyblizanie mapy przy
    manewrach, dodatkowo pokazany kierunek do celu oraz ew. wskaznik w
    stosunku do stron swiata. Nie wiedziales o tym?

    --
    pozdr
    Adam (AL)