  • Data: 2011-11-15 16:35:24
    Temat: Re: Wielozadaniowość w telefonie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j9u39f$5e4$1@inews.gazeta.pl...

    > Ten Yanosik dziala na iPhone bezproblemowo.
    > Jeszcze niedawno byl opoznionu w rozwoju w stosunku do wersji androidowej,
    > ale chyba wszystko sie juz wyrownalo.

    Patrzę na komentarze użytkowników na AppStore i czytam
    jednak o jakichś narzekaniach... Cytuję dwa ostatnie (najnowsze):
    Listopad 12, użytkownik "PiesHakelberry":
    "Brakuje pracy w tle"
    Październik 18, użytkownik "dzikuseq":
    "Non stop się zacina, próby zgłoszenia radaru nie udają się.
    Mapa na iphone4 chodzi gożej niż googlemaps na starym iphone3g."

    Nie wiem jak interpretować to "gożej", czy to małolat przed
    maturą czy pracownik go"ż"elni po rundzie testowania napojów ;-)

    > to pamietaj jeszcze o pakiecie danych - to jest program dzialajacy on-line

    Zdaję sobie z tego sprawę. Planuję odblokować iPhone4 przed
    następną wycieczką za granicę ale nie mogę się za to zabrać...
    Trochę trzeba poczytać, i upewnić się, że sobie telefonu

    > kolega z pracy uzywa jako jedynej (na iPhonie 4 wlasnie).

    Muszę sobie jak będę w PL w grudniu wtedy zassać i posprawdzam...
    A jakiego uchwytu używa samochodowego? Czy może coś polecić?
    Czy w Polsce legalne jest przylepianie przyssawką takich gadżetów
    do szyby przedniej? W niektórych stanach USA jest to nielegalne
    i trzeba montować do deski rozdzielczej albo do wylotów wentylacji.

    > Nie mozna jej porownac do prawdziwej nawigacji (off-line) - ale da sie jej
    > uzywac (uzyam jej glownie jako ostrzegaczki przed patrolami policji,
    > fotoradarami - czyli u mnie glownie pracuje w tle).

    Mało która nawigacja na telefon działała w trybie offline...
    Telefony nie miały do pewnego czasu wystarczającej
    mocy przerobowej w procesorach do przeliczania
    strategii omijania skrzyżowań czy rekalkulacji trasy
    przy jakiejś zmianie w czasie rzeczywistym - odsyłały
    tylko pozycję do serwera i instrukcje wracały z serwera.

    > Jeszcze niedawno byla tragedia nawigowac z z Yanosikiem (jako jedyna
    > navi), teraz jest troche lepiej (nawet juz mape nauczyli sie obracac :)
    > Jest dobra alternatywa do NaviExperta (i jest darmowy).

    Lubisz obracanie mapy?? 8-) Ja ustawiam GPSa aby mapa
    stała zawsze z północą na górze - jakoś dla mnie, z obracaniem
    mapy w kierunku jazdy w nieznanym terenie łatwiej mi się jest
    zgubić... Jesteś wtedy zdany na łaskę i niełaskę GPSa, który
    przecież niezawsze dobrze informuje o drodze i wtedy
    ciężko mi się odnaleźć i zdecydować szybko gdzie jechać...